marți, 27 ianuarie 2009

Pura intamplare gandurile mele.


Facand o paranteza inaintea introducerii, va zic ca mie nu imi place mediul in care m-am nascut.
Introducerea poate fi si finalul din punct de vedere al privirii ca gandesc acum, si gandesc prea mult si nu are legatura.
Deci care cel citeste si nu intelege nimic e prea prost inseamna, ori inseamna ca eu sunt prost si aberez ori ambele cazuri, si inseamna ca eu nu sunt destul de explicit.
Nu imi place mediul in care traiesc, nu imi place unde m-am nascut !
Acum nu pot sa ma duc la tata sa-i zic de ce dracu m-a conceput aici in Romania?
Nu e vina lui, nu e vina mea, s.a.m.d.
Nu imi place sa traiesc viata pentru ca nu o traiesc cum vreau eu, si daca o traiesc cum vreau eu sunt denumit golan, vagabont, un proscris.
Acum in momentul de fata, anterior si viitor. Nu imi place !
Eu daca ies afara din casa incaltat ma sterg pe talpa pentru ca nu vreau sa murdaresc draga Terra. Iti dai seama cati au calcat in casa aceea? E prea scumpa pentru ca traiesc pe ea si am denumirea de pamantean, si imi da posibilitate sa fac ce vreau.
Doar ca exista anumiti factori :
Primul este pentru toti factorii care te impiedica :
Termenul si gandul de cocalar. Si sentimentul tau ca simti acest termen si gand pe care il gandesti doar.
Exista civilizatie. Si aici o similez cu "cocalarism".
Termenul Parinti care contine termenul de civilizatie, educatie, socialitate, etc. si toate astea : Cocalarism.
Vreau sa fac ceea ce vreau EU, sa gandesc EU pentru mine. Nu parintii ! Sau oricare altcineva.
Sincer as fi vrut sa ma nasca mama si sa ma abandoneze.
Nu as mai fi scris acum pe blog si nu as mai gandi asa acum, daca se intampla asa.
As fi vrut sa traiesc eu, sa simt pe pielea mea viata. Daca gresesc, eu sa platesc greseala, sa am eu regretele mele, nu ei daca am ajuns in viata cum nu au vrut ei. Cum vor ei... deci nu cum vreau eu...
Sa simt ca am murit. Sa nu-i para rau nimanui de mine. Si nici mie de nimeni. Sa ajung eu mare de la 0. Sa nu am mostenire, sa nu am nimic. Nici macar numele, care nici acela nu este ales de tine. Ti-l aleg tot ei, pe cel care le place lor. Normal tu trebuie sa decizi, pentru ca il porti toata viata. Noi purtam numele ales de ei, pana mor ei. Sa zicem ca la 18 ani ei mor. Restu de 82 de ani pana la 100 cine gandeste, traieste si etc.? TU!... Normal sa il aleaga copilu atunci cand ajunge sa gandeasca, sa vorbeasca... Daca intrebi copilu ce nume ar vrea el ar zice : Superman. Parintele ar zice : "Cum acesta nu este nume de un copil, de un om pe care eu vreau sa ajunga CUM VREAU EU"... Stai putin ! CE TE BAGI TU PESTE DORINTA copilului, acelui individ. El vrea asa! De ce te bagi peste dorinta sa?
As vrea sa fiu un "rebut" al societatii. Multi si voi ati zice ca nu e bine cum gandesc. Bun ! Ce te bagi peste gandurile mele? Sunt multe lucruri ca de ce nu e bine. Bun ! Parintii ar zice ca nu am bagat bani munciti in curul tau ca sa ajungi asa. Au bagat bani si m-au crescut ca sa devin cum vor ei. Bun ! Atunci de ce nu m-ai abandonat sa muncesc eu, sa devin cum vreau eu. Pai tu nu gandesti, gandim noi. Bun ! Chiar daca nu sunt in aceeasi oala... ca sa dau exepmlu EU o bag in aceeasi oala acum. Ticurile si gandurile. Ai un tic de la 10 ani, si il vei avea si la 50 de ani. Ai un gand de la 10 ani, il ai si la 50... In concluzie, aberati... Sau cred ca ar spune... Ca vorba vine cand zic ca nu gandesti. Pai eu vorbesc concret si clar, inteleg sensul adevarat al cuvantului, si tonul in care imi este adresat.
Nu conteaza pentru ca deja depind de parinti s.a.m.d. Pentru ca am depins deja 16 ani...
Depind de ce am eu acum. De la ultimul fir de praf, pana la iubirea cuiva purtata mie. Cea care o iubesc si iubesc iubirea ei.
Daca as trai pe strada, sa nu am nimic, sa ma nasc, in nicaieri. M-ai denumi aurolac, boschetar, vagabond, om al strazii. De ce ma denumesti TU asa? Singura denumire a mea este
"om".
Daca as incepe sa traiesc de la 0 as ajunge sa port aceea denumire. DAR DE CE? Din cauza "Civilizatiei". As putea sa ma duc la scoala. DAR NU POTI !. De ce? Iti trebuie un parinte. Un tutore. Deoarece cica tu nu sti ! Nu gandesti atunci. Dar care e problema daca as vrea sa ma fac culegator de papadii ? CARE E PROBLEMA TA? Asta e dorinta mea. Bine inteles copilul nu s-ar duce la scoala. Si daca s-ar duce ar renunta pentru ca nu are cine sa il bata la cap sa se tina de ea. Dar e viata lui. Ati zice ca ar fi haos, am fi salbatici. Nu ar mai fi "civilizatie". Daca ar fi asa. Parintii au grija de tine. Eu cred ca e tot o manipulare. Un fel de manipulare. Ca asta face lumea. E la fel cand guvernu te manipuleaza. Asta e un cuvant din dictionar, creat de oameni.

Te duci la centre de plasament. Esti orfan. DE CE ? Asta e o denumire data de cocalari, de "civilizatie", de societate. Un cuvant in dictionar. Esti orfan ca nu ai parinti, ca alti copii normali. Sa fiu normal ca toti ceilalti, cand eu vreau sa fiu unic ??? Nu esti unic, doar daca faci ce vrei, ce vrei tu, sa traiesti de la 0 ani, pana mori. Dar ce sa-i faci? Asa e de cand lumea, si pamantul.
De la Adam si Eva, pana acum.
As fi vrut sa fiu animal salbatic. Sa fiu un caine. Sa fiu liber. Sa merg sa miros curu la alti caini, si sa reproduc unde vreau eu, pe mijlocul strazii, in vazul tuturor. Dar la fel un caine "VAGABONT". Dar de ce e vagabont, slab mort, lovit, mort de foame si toate cele ? Din cauza civilizatiei, cocalarilor. Civilizatie... noi oamenii suntem cele mai nenorocite fiinte de pe planeta, poate din univers. Cu ritualurile noastre de "civilizati" "bine crescuti" "educati" si "etc.".
Nu va mai zic nimic ! Uite asa ! Sa va las cu ochii in soare ! Si tu sa zici acum "ce prost e... nici nu stiu de ce am citit asta, ca bate campii"... Bine eu am batut campii, dar am gandit astea. Si tu poti gandi ca eu bat campii. Ca ce gandesc eu sunt niste prostii. Gandesti ca eu nu gandesc bine.
Scuzati-ma atunci pentru ca am gandit si eu asa ! Ca gandesc si eu si am gandurile mele.

Niciun comentariu: