miercuri, 24 decembrie 2008

Exequias_Organization_Xlll

bucuros ca te-am intalnit
suparat ca nu te-am gasit
bucuros ca te-am sarutat
suparat ca nu te-am aflat
bucuros ca te iubesc
suparat ca nu te mai intalnesc
sunt bucuros din felul meu
suparat mai mereu
astept sa vad clipele de visat
si sa profit de ele defapt
sa stiu ca sunt bucuros
si nu suparat
cum am inceput poezia
si niciodata nu ma va mai apuca melancolia
cand voi scrie despre ea
despre ideea mea
despre vise si impliniri
despre ganduri ce nu sunt amagiri
despre gandul cel suaprat
ca nu stiu sa fiu bucuros cu adevarat
dar va spun ceva frumos
exista oameni ce ii iubesc
o blonda ce m-a ridicat
de jos cand am aterizat
cand mi-a fost greu
a fost langa mine mai mereu
stiu ca te vei supara
ca scriu despre persoana ta
ca ma vei judeca
dar e singurul mod prin care as putea arata
ce mult inseamna pentru mine persoana ta
esti singura ce ma cunoaste cu adevarat
ce a ramas langa mine cand am fost abandonat
e un tonus mai pozitiv
esti ca un sedativ
ce ma calmeaza mereu
printre ganduri te-am remarcat
si cand nu te-am avut in brate am aflat
ca fara tine nu as fii existat
nu as fii ajuns unde sunt acum
pe drumul cel mai bun
te iubesc cum nu poti afla
esti aici in inima mea
ma ironizezi mai mereu
poest de fel iti spun in felul meu
ca te iubesc mai mereu
ca esti printre singurii ce nu m-au lasat
ca esti singura ce a inteles defapt
ca mai exista prietenie cu adevarat
imi cer scuze daca te-a deranjat ceva
si nu voi da postul jos daca te va deranja
deoarece vreau sa afle o lume
ca exista un inger pe lume
ce m-a salvat neconditionat
si chiar de a fost greu ma ridicat
a fost langa mine mai mereu
esti tu,nu iti voi spune numele cel adevarat

nu ar conta deoarece inca te port in inima mea
te protejez de lumea cea rea
de lumea ce a vrut candva sa ne desparta
frati suntem si vom ramane mereu

Pt tine

Niciun comentariu: