luni, 1 decembrie 2008

Vin sarbatorile?

Nu-mi place iarna, urasc frigul...dar astazi mai mult ca niciodata mi-as dori sa ninga cu fulgi mari de nea...sa privesc pe geam tinand in mana o cana cu ciocolata calda, dupa care sa imi sun prietenii si sa iesim la o plimbare nebuna in "noua lume alba"..
Simt venirea sarbatorilor de iarna, momentul cand incercam sa fim altfel, sa iubim, sa daruim si sa lasam aceea stare de visare sa pluteasca deasupra noastra.

Ma tot gandeam cand va ninge'n CucuruZu, ca deh tot aud la radio intrebarea asta...si fie am ales 17decembrie 2008. Am trimis mesajul si am primit unul comic "Radio Zu iti multumeste si zapada iti doreste"

Mood:Mihai Margineanu- Cand te scuturi de zapada
Akcent - Cel Mai Dulce Cadou
Dean Martin - Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Niciun comentariu: