marți, 23 decembrie 2008

Versuri "B U G Mafia feat Raluca - Poveste"

I. opreste`te o clipa
priveste`n jos spune`mi ce vezi
esti pe drumul pe care
chiar tzi`ai dorit sa`l urmezi
chiar duci o viatza fericita
lipsita de ispite
e chiar asa
hai sa`tzi zic cate ceva din viatza mea
nu am stiut ce`i aia
copilarie fericita
intr`o lume de cristal
eram un ciob de sticla
o aud si`acum p mama
tipand cu lacrimi in ochi
cand tata o batea
si nu se oprea deloc
"tata termina! destul, tata!
opreste`te
las`o`n pace!
nu vezi cum ii curge sangele?
gata mama, linisteste`te
totul va fi bine
sunt aici...promit sa am grija de tine"
nu ma`ntzelegetzi gresit
va iubesc la fel de mult
suntetzi parintzii mei
si m`atzi crescut cum atzi putut
la fel ca si pe fratzii mei: gaby si stelian
suntetzi familia mea
cel mai de pretz lucru
pe care`l am

...:::refren x2:::...
nu mai vreau s`aud cum plange sufletul tau...
ma doare...
stii ca ma doare...
cand te uitzi spre cer
acolo voi fi eu
aproape de tine mereu

II. eram la scoala
intr`o clasa primara
inceput de vara
cand i`am vazut pe`ai mei
venind sa ma scoata afara
"hai sa bem un suc" mi`au zis
"hai sa intram aici"
ma uitam si nu`ntzelegeam
de ce erau tristi
mama nu stia cum sa ma ia
sa nu`i citesc durerea
insa vocea`i tremura
si o trada privirea
"mami, gaby fratele tau mai mic
a fost lovit de o masina
este`n coma nu se stie
dac`o sa`si mai revina
mama termina
zi`mi ca nu`i adevarat
tata, zi`mi te rog
ca asa ceva nu s`a intamplat
am inceput sa plang
ce puteam face mai mult
decat sa sper ca va fi iar ca la inceput
doctorii nu`i mai dadeau nicio shansa
de supravietzuire insa a luptat
si`acum e mult mai bine
gaby, fratele meu esti totul pentru mine
chiar daca voi muri tot voi avea grija de tine

…:::Refren x2:::…

III. sunt intins pe spate cu ochii inchisi
si ma gandesc la prima fata
pe care`am fost blestemat
sa o iubesc…imi amintesc
a fost un joc patat de lacrimi si durere
mintea`mi spune sa tac
sufletul sa ma descarc imi cere
nu`i nicio placere
sa povestesc ce s`a`ntamplat
cum ai putut sa spui ca ma iubesti
dupa ce m`ai inselat?
nu intzeleg eu chiar credeam
ca tzii la mine
tzii minte cand am dat cu pumnu`n zid
ca sa nu dau in tine?
stateai in fatza mea, plangeai
ma implorai sa te iert
nici n`ai idee cat de greu
am depasit acel moment
dar am intalnit`o pe andreea
viatza mea s`a schimbat
printzeso te iubesc
chiar daca nu prea tzi`am aratat
pacat ca nu pot fi
ce tzi`ai dori
oricat m`as stradui
dar zi de zi facc tot ce pot
ca tu sa ma potzi iubi
voi incerca sa ma schimb
si fii atenta la mine
mai bine mor decat sa stiu
ca te voi pierde si pe tine

…::: Refren x2 :::…

IV. itzi aduci aminte, tata
de acea seara?
cand tu si mama v`atzi certat
de`abia venise in tzara
stiu c`am venit la tine nervos
si am inceput sa tzip cuprins de furie
fara sa`mi dau seam ate`am jignit
stiu c`ai suferit, tata,
si`mi pare foarte rau
n`ai lasat sa se vada
da stiu c`asa faci tu mereu
regret nespus de mult
ce s`a`ntamplat te rog sa ma iertzi
ma simt prea singur
intre blestematzii astia de peretzi
imi pare rau
c`aceste amintiri dureroase
au iesit la suprafatza
si nu vor sa imi dea pace
dac`as putea da timpul inapoi
as sterge tot cu un burete
dar nu pot si`acum
traiesc printe regrete
vezi aproapele pe punctul
de a fi ingropat
intins pe`o masa cu lumanari la cap
s`a terminat
si incepi sa te intrebi
pentru ce te mai zbatzi?
ca pan` la urma totzi sfarsim
langa o cruce ingropatzi

cam asta este ce`am avut de spus
iar tu daca ai simtzit ce am simtzit si eu
mergi maï departe…

…::: Refren x2 :::…

Niciun comentariu: