luni, 1 decembrie 2008

lucifer style..Jurnalul unui vampir cu plete de abis..

Stalking.jpgTotul a inceput pe trista data de 20 aprilie 1957 pe cand eram in toiul celui mai frumos concert al meu ... Am inceput cu o piesa scrisa de muzicianul romana George Enescu, publicul era entuziasmat si se ridicase in picioare batand frenetic din palme, numai o singura persoana ramasese pe scaunul ei si ma fixa insistent cu privirea, avea o privire de gheata, ma speria. Dupa concert aceeasi figura a venit la mine si mi'a zis ca el este Lucifer al 3lea din dinastia de diavoli si conducatori ai iadului Shao, una din cele mai cunoscute si temute dinastii , adauga el. Eu, cu sfiala mea de simplu pianist il intreb :
- Domnule Lucifer, ce doriti de la mine?
- Pai draga domnule vreau sa deveniti fantoma de la opera ... vechea fantoma a fost iertata de catre ...uhhum... CelAlCaruiNumeNuPoateFiiRostit... si a ajuns in imparatia Lui.
- Dar de ce m-ati ales tocmai pe mine un simplu pianist " netalentat"?
- Pentru ca tot regatul meu te'a ales le'a placut enorm recitalul tau, esti al 3lea pianist pe care il ascultam , tu esti cel mai bun dintre toti.
-DAr,dar ... nu vreau o astfel de soarta.
-Imi pare rau , dar daca vrei mai exista o sansa.
- spune te rog spune !!!
-Pai poti deveni un vampir cu plete de abis
- Da asta vreau , din tot deauna mi-am dorit sa fiu vampir.
-Vei fii iubitul meu , in infern nu sunt femei.
- Nu ma deranjeaza si asa arati superb.
- Iti multumesc, si tu arati foarte bine
- Te rog da-mi sarutul cel ce ma va transforma in vampir
- Sarutul meu este ceva special si etern e pur e pervers e devastator stoarce viata din tine picatura cu picatura si tu vei fi cel care il va gusta in intregime cu toate simturile.
Dupa ce spuse acestea isi aproprie gura de a mea ii puteam simti respiratia aducatoare de moarte era un viciu devenea un viciu pentru mine respiratia sa viciata era perfecta pentru mine isi atinse usor buzele de ale mele si incepu sa ma sarute mai pasional decat o facuse vre-o femeie vre-odata
-Te iubesc , am soptit eu printre muscaturile si picaturile de sudoare!
Nu mi-a raspuns , a continuat sarutul ce ma transforma ce ma face mai bun
Intr-un sfarsit totul se termina, fusese asa de bine, mai vroiam, il vroiam doar pentru mine, sa fie doar al meu sa ii simt goliciunea profana langa cea a corpului meu, il iubesc!!!!!
Devenise un drog , un drog mult mai puternic decat orice alt drog...Deja incepusem sa ma transform hainele se topeau pe mine ...deveneam mai puternic dar simteam cum sufletul imi moare cum spiritul ma paraseste si mi se daruieste viata eterna si profana alaturi de EL ...EL ce frumos este cat il iubesc...Se uita la mine de parca si el ma dorea si el ma vroia doar pentru sine si imi cerea sa ma transform mai repde sa imi pun o capa neagra si lunga pe mine sa mergem din opera in care aveam atatea amintiri sa le uit si sa ma gandesc doar la EL doar la NOI ... dupa ce mi se lungesc caninii el spune simplist:
-Gata!Ai terminat, acesta e noul tu.
ii raspund:
-Noul eu? ce nu as da sa ma pot vedea in splendoarea mea si sa vad cat de nou sunt.
-Rabdare, dragul meu o sa te vezi. Si ma saruta din nou de data asta nu avea respiratia atat de viciata sau poate chiar ma schimbasem intr'atat
-Hai sa mergem acasa,i'am spus,vreau sa vad noua casa.
- Bine haide urmeaza'ma ,fa exact ce fac eu,si cu doua pocnituri din degete disparu in noaptea cea friguroasa si misterioasa , poate prea misterioasa.Am facut si eu ca si el si am disparut. Intr-o clipita am ajuns intr-un loc mult mai cald mai putin misterios. Ce frumos era acolo... imi place imi spun in sinea mea ... e un loc minunat
pt ca vietnam si-a continuat o idee mai veche de prin februarie un blog cu statusuri e interesant ... il gasiti aici e un proiect cu care l-am sustinut de la inceput mrr ... ne mai auzim:D

Niciun comentariu: