miercuri, 24 decembrie 2008

o pOv3sT3

Ploua...strada e pustie.Era o noapte de toamna.Frunzele cadeau pe pamantul rece si ud.Deodata se aud niste pasi.Se aud...dar nu se vede nimic.Acei pasi duc pana in cimitir.Dintr-o data se aude un strigat!DAIANA!!!!!
-Pleaca!!
DAIANA!!!
-Nu vreau!!Nu ma poti obliga!! Nu vreau !!
DAIANA !!
-Lasama !!
-DAIANA !!Trezestete Daiana!!Intarzi la scoala!!Hai ca te asteapta Kelly!
-Ce??
-Misca!!
-Dar...era asa de...nu...a fost doar un vis??Nu se poate...
-Hey Daiana esti gata ?
-Akm akm...
(In drum spre scoala)
-A...ce ai patit?De ce stai asa de...
-Nik !Nu sa intamplat nimik : :
-Hai mai zi...doar sunt cea mai buna prietena a ta...inca imi mai ascunzi lucruri ??
-Nu..dar sincer nu e ceva important
-Daca tea adus in starea asta sigur e ceva important !
-Bine..uite ce e..am visat ca...
-Iar ?Oh...mai lasa asta..
-Dar sti foarte bine ca de la un timp visez lucruri ciudate si mai rau e ca..
-CA ?
-Nu tiam zis..nu am zis la nimeni..dar de la un timp tot ce am inceput sa visez sa adeverit !
-Ce ??Hai k ejti amuzanta...
-Nu glumesc :
-Tu vb serios ???
-DA...
-Deci ce ai visat ?
-Am visat k mergeam singura intr-o seara si..ploua..
-Si..
-Si...ma duceam intr-un...
-Hai mai nu ma mai tine in suspans !!
-Intr-un cimitir !!!!
-Poftim ??ce ???cum ?? e chiar absurd !!Tu intr-un cimitir ? Asta nu o sa se intample niciodata !
-Nu stiu...bine ar fi...
(Intr-o pauza)
-Deci...sa intamplat cv neobisnuit?
-Pai nu...nimik..
-Deci e bine..
-A...asta ar fi ceva neobisnuit?:
Pe poarta scoli intrase o fata..
-A...ce ?
-Fata aceea..
-Yachs...ce urat e imbracata..
-Mdeah..
-Toata in negru...Stai aici vin imediat.
Kelly se indreapta spre fata necunoscuta...
-Salut...
Nici un raspuns...fata o ignora..
-Am zis salut...
La fel..
-Hey fato !!Cu tine vb !
Fata se opreste.Kelly se sperie..avea o privire plina de ura..
-Ce vrei ??
-Nimik...a..cum te cheama ?
-Nicol..
-Si de ce te imbraci asa tia murit cineva :)
Toti de pe colidor incep sa rada..
-Hai zi...
Daiana vine si o ia pe Kelly...
-Ai innebunit ??
-Ce ai ma ??
-Tu nu ai vazut cum arata ??
-Cum ?
-Zici ca e satanista laso..Iti poate face probleme!!
-Da...cik o cheama Nicol...Mai bine ii zicem Sata:)
-Oh..sti ce mai bine o lasam in pace..
-Da cei cu ea ?E noua nu ?K nu am mai vazuto..
-Probabil...
(La cantina)
Daiana se aseaza la o masa singura pt ca Kelly a trebuit sa plece.Deodata Nicol se aseaza langa ea..
-Salut !zice Nicol
-A...salut..
-Deci...tu esti ?
-Daiana...
-Aha Auzi Daaiana...ma gandeam vrei sa ne intalnim diseara ca vreau sa te prezint unor prieteni.Am vazut ca esti o fata cool si..
-Sigur..pe la ce ora ?A...stai ce fel de prieteni ?
-Prieteni..
-La ce ora ?Unde ?
-Pai pe la 10 30 seara...aprope de cimitir
Daiana incremenise..
-Aproape de ce ??De ce la cimitir ?
-Pai asa e mai frumos si te astept la cimitir k ?
-Nu..sti ce laso blata...poate tu ejti o satanista si..
Daiana se ridica si vrea sa plece
-Fa ce vrei spune Nicol...dar viitorul tau depinde de asta..
-Viitorul meu ?Ce legatura are asta cu mine ?
-Astazi la ora 10 30 in cimitir..
-Dar..
-Daca vrei sa sti...vino...trebuie sati infrangi temerile..
-Dar nu mie teama...
-Simt asta...eu te astept stiu ca poti....
(Ora 10:00)
« Oh..ce sa fac ??Sa merg sa nu merg sa merg sa nu merg...Oh....o voi face...Stai putin...cimitir...visul...nu !!Daca se intampla ceva ??Pai...hm...asta e...vb ei !Trebuie sami inving temerile ! »
Daiana iesise din casa.Deodata incepuse sa ploua.Era la fel ca in visul ei.Ajunsa in cimitir auzi ceva.
-Stiam ca poti !
-Si acum ?
-Uite...
-Ce ?Ai zis ca ma prezinti prietenilor tai..
-Ei sunt..
-Cum ?Care ?
-Vezi...uite toate crucile astea...aici au murit multi oameni ei sunt prieteni mei..
-Nu...Nu !!
-Ce ?Nu poti sati infrunzi temerile ??
-Pleaca !
-Vino sai cunosti !DAIANA !!
- Nu vreau!!Nu ma poti obliga!! Nu vreau !!
-Degeaba fugi...nu rezolvi nimic!
-Lasama!!
(Acasa la Daiana)
-Aaaaaaaa...nu se poate ...exact ...ce am visat...
Fata sta un pic pe ganduri si isi aminteste..
-Am zis exact ce am spus si in vis....exact aceleasi cuvinte..Si oare la ce se referea Nicol cu prieteni eI ? Oare la ce..
Era trecut de ora 12…dar Daianei ii era frica sa se culce…”cine stie ce voi visa:( nu vreau sa se mai intample nimic rau”.Intr-un final a adormit fara sa vrea.Din pacate visase ceva groasnic.
(Dimineata)
Daiana se trezeste plangand
-Oh..nu se poate!Trebuie sa o sun pe Kally!
. . . .
-Mersi mult k mai trezit la ora asta!!Ce e asa de importat ca sa ma suni sa vin la ora asta la tine??E 6 dimineata!!Ce ai mai visat?..
-Stai jos. . . .
-Haide mai Daiana mereu visezi chesti ciudate si sti ca nu se intampla…a…foarte des:)
-Dar ultimul meu vis???
-A fost doar o coincidenta…deci zi ce ai visat
-Am visata ca…ca…..nu pot!!
-Zi k nu se intampla nimic!Trebuie sa zici cuiva!
-Am visat ca am murit!Si nu oricum…Ci aruncata de pe fostul cinema…
-Ce???Nu!E imposibil…nu se poate intampla asta!Trebuie sa facem ceva!Sa oprim!!
-Nu mai are rost…oh…nu credeam ca o sa se termine asa…dar sti cine ma va arunca?
-Cine?Nu!Numi zice ca….
-Nicol
-Mai da cine e fata aia??Ce are cu tine??De ce vrea sati fac arau??
-Crezi ca eu stiu?Tot ceea ce stiu este ca in seara asta se va intampla tot!Si e clar ce voi face!Nu o sa ma duc la scoala!
-Nu! Stai cum sa nu te duci??Daiana !!Dam tezele! Sti k nu poti lipsi!Hai k nu o sa ti se intample nimic..
-Hmmm…hai sa mergem
Pe colidorul scoli..
-Hey fricoaso!
-Nicol…ce vrei?
-Pai uite stiu ca am fost foarte rea cu tine ma gandeam sa ma revansez!
-Da..da..Si cum ai vrea sa faci asta?
-Hmm…am auzit ca iti plac filmele!Vrei sa mergem in seara asta la film?
Daiana isi aminteste visul.
-Nu ms..Nu trebuie sa faci asta!
-Eu o sa fiu acolo daca vrei sa vi…Eu vreau sa fac doar o fapta buna..La ora 21 te astept..
Era ora 20.Daiana o suna pe kelly.
-Vino imediat la mine!
-Ce??Dar ce crezi ca sunt eu??
-Vreau sa merg!
-Nu!! Sa nu faci asta!
-Pai ma gandeam ca o sa vi cu mine
-Doamne ai innebunit??
-Te rog…dam o tura sa vedem ce se intampla
Pana la urma fetele se intalnesc.Era ora 21.Fetele vad de la departare ca este mare aglomeratie la cinema si se intreb de ce…
-Hey ce se intampla acolo?
-Kelly tu vezi ce vad eu???Vezi cine e pe cinema??E Nicol!!Nicol!!
De sus se auzea!
„Daca vreti sa ma vedeti in viata atunci spuneti Daianei sa vina sus!”
-Daiana ai auzit??
-Da…si o sa merg
-Nu!Nu te duce!!Te rog daca visul tau se transforma in realitate??
-Daca asta se intampla nu uita ca esti cea mai tare prietena a mea….
-Nu!Daiana intoarcete!!Nu o fata
Daiana urca scarile cat poate ea de repede intru-un final ajunge sus!
-Ce vrei?Ce tiam facut eu?De ce vrei sa-mi faci rau??
-Hm…nu te credeam asa de curajoasa…
-Zi! Ce vrei de la mine?
-Ce vreau de la tine??Dupa cate miai facut!
-Eu?
-Tu!Vino aici!
-Nu te apropia de mine!Nu o sa las ce sa intamplat in vis!Nu o sa ma omori!Numi vei face rau!
Dupa o discutie aprinsa Daiana e neatenta si Nicol o impinge de pe bloc deci exact cum sa intamplat in vis.Dintr-o data se aude o bubuitura.
-Ce?Ce sa intamplat?Oh…a fost doar un vis...

Niciun comentariu: