marți, 3 februarie 2009

:-??

viatza ...viatza mea?.... oare cum e ea?...oare de ce a fost sa fie aja?.. eram doar un copil...un suflet nevinovat... si ma gandesc...cum potzi sa fi aja de dur,aja de crunt,aja de...? si ma'ntreb...cum te simtzi acum?..mai potzi sa razi..mai potzi sa fi fericit..?..dupa tot ce ai facut?... si ma'ntreb ...itzi place sa ma vezi plangand?...itzi place sa ma vezi ca sufar?...ce fel de om esti? nu te'nteleg... ai profitat de naivitatea mea..de copilaria mea...de mn.. oare tzie bn?... akm nu mai pot zambi..nu mai pot iubi...nu mai pot suporta atingerea alcuiva.. lumina nu mai exista decat noapte..in viatza mea.. nici sperantza nu mai pot avea... ma'neaca aierul...nu pot sa mai respir...putea sa nu se intample aja... plang in fiecare noapte...si imi blestem zilele ramase.. daca nu apareai...tu cosmar in viatza mea.. daca nu apareai...nu mai era aja..acum zambeam...poate ca si iubeam... de ce a trebuit sa fie aja?... si ma intreb oare va exista vreodata... persoana care sa ma faca sa uit..de trecut.. ...sa ma faca sa pot avea incredere in mn...in el...in noi...in iubire.. oare voi mai sti ce e iubirea..? oare voi uita acest trecut...atat de amar? de ce a fost sa fie aja?... asta e... viatza...viatza mea!!........................... .................................... ...................................... de ce mereu imi doresc sa fiu langa tine? pentru ca.. langa tine simt iubirea langa tine simt ca traiesc langa tine sunt in al'noualea cer langa tine vad calea cea buna de ce mereu ma gandesc la tine? pentru ca gandinduma la tine prind curaj sa lupt gandinduma la tine te iubec mai mult gandinduma la tine te simt mai aproape de ce mereu te iubesc? te iubesc pentru ca imi place cum gandesti te iubesc pentru ca imi place cum vorbesti te iubesc pentru cea ce faci pt mine te iubesc pentru ca tu esti cel mai imortant lucru din viatza mea te iubesc pentru ca luptzi alaturi de mine te iubesc pentru cea ce esti... Te IuBeSc PeNtRu Ca Ma IuBeStI aSa cUm SuNt

Niciun comentariu: