sâmbătă, 7 februarie 2009

ceva |_|

ma doare cand il vad si nu vorbeste cu mine...ma doare ca l`am iubit...ma doare ca nu ma iubeste...ma doare ca e indiferent...ma doare ca s`a schimbat...ma doare ca e nemuritor...ma doare ca ploua si nimeni nu e cu mine ...mi`am luat rochia neagra si am plecat spre cimitir ....am ajuns...stau singura pe o banca si ascult picaturile de ploaie ...vad ingeri` de sus...il vad pe el suparat si respingator...se aud voci vorbind despre mine ...incep sa planga si atunci vine el langa mine si ma mangaie si ma`n treaba de ce plang si nu i`au viata de la inceput...atunci uitandu`ma la el i`am spus:
eu:"Tu iubesti pe cineva?"
el:"Da..."
eu:"Pe cine?"
el:"Nu are rost sa spun ...ea nu`mi impartaseste acelasi sentimente..."
eu:"Zi ...Te rog"
el:"Pe tine.."
Atunci uitandu`se la ea o saruta si disparura ca prin vis:(

Niciun comentariu: