sâmbătă, 7 februarie 2009

ciudat :(

povestea mea incepe acum 5 luni cand l`am cunoscut pe el...un om deosebit...desi era mai mare cu 10 ani decat mine ne`am inteles destul de bine...m`a invatat destul de multe lucruri despre ce ma inconjoara...de obicei in fiecare seara intram pe mess si vorbeam 2,3 minute ...macar atat sa stiu ca e bine...pana intr`o buna zi cand nu am mai intrat...s`a suparat crezand ca nu mai vreau sa vorbesc cu el...a doua zi am intrat si am stat in jur de 10 minute sau cam asa...era si el intrat,dar am vrut sa nu`l deranjez...M`am vazut si mi`a zis:
el:"Salk domnisoara :*"
eu:"Buna"
el:"Ce faci?"
eu:"Bine ...u?
el:"...bn...De ce nu ai intrat ieri pe mess?"
eu:"Nu am avut chef..."
el:"Nici macar de mine"
eu:"....."
el:"Zi..."
eu:"nu...dar asta nu are nici o legatura"
el:"Macar puteai sa intri si sa ma saluti ...atat asteptam nimic mai mult"
eu:"...hai sa uitam..si ce ai mai facut?"
el:"nimic deosebit...te`am asteptat sa intri si sa vad ce faci?"
eu:"aaa"
el:"Ti`a fost dor de mn?:("
eu:"da..."
el:"si mie :*"
el:"ma iubesti?"
eu:"nu te iubesc"
Si mi`a dat ign...nici macar nu am apucat sa`i spun ca:
eu:"ci te ador"

Niciun comentariu: