vineri, 6 februarie 2009

Ziua neagră

Well... eu mai tot timpul am obsesii muzicale. Unele durează însă mai mult. Ultimele melodii care mi-au dat "bătăi de cap" şi s-au instalat pe repeat în winamp sunt:




Damien Rice - 9 crimes

Ei... asta e o melodie de-aia tristă de sună bine şi-ţi vine s-o cânţi la pian... pentru cine ştie. Mă linişteşte şi aş asculta-o all day long, chestie pe care o şi fac de multe ori.




Guns n' Roses - This i love

Ah... Guns'n'Roses încă îmi trezesc interesul. Piesa asta n-o întrece pe "November rain" din topul meu, cert e că mă obsedează şi mă face să cânt (sub duş)!





Deep Purple - Sometimes I feel like screaming

Melodia asta mă face să "urlu". Şi o ascult deci când îmi vine să zbier!





jason mraz - im yours

Iar cu melodia asta m-aş trezi în fiecare dimineaţă... pentru că, bineînţeles că da... mă face să dansez!

Niciun comentariu: