vineri, 20 februarie 2009

prieteni...zici?

uneori e mai bine sa stai jos ...sa nu zici nimic,sa asculti ce spun ceilalti ...si sa inghiti...TACI e cuvantul ideal pentru mine..mi`am dat seama chiar azi la scoala...ce colegi mai am si eu..."buni"...ne ai ce le reprosa..."te ajuta mereu ...te sfatuies mereu...is niste colegi de nota (1)0 "la prima impresie crezi ca sunt de gasca...da cand ii cunosti cu adevarat ...iti schimbi impresia imediat...din cauza asta am renuntat la informatica azi...din cauza lor...azi adica ieri m`a invitat !@#$%^& la ziua de ei...da nu ma duc ...tot din cauza colegilor mei "buni"....am sa m`a izolez de toti si am sa invat sa spun NU!!! merita toti ...de la rude pana la prieteni (pe care nu ii am)...cineva m`a invatat ca nu se merita sa am prieteni ....am prieteni da sti` de care ??? :S din aia care pe la spate te -mananca- ...si pe fata iti sunt prieteni...
TACI CA NU MA CUNOSTI !!!

Niciun comentariu: