luni, 16 februarie 2009

a `la raluka ;))

seara iubitilor :* >:D< ...ce faceti??? :S...aseara am volbit cu... camy din Italia...ce dlaguta e ...isi cumpala web duminica...si o s`o vad ...si pe ea si pe tuca si pe cornelia >:D<...azi am fost la scoala...ioana,mada,ralu si andy au luat 4 la bio... :-O...da o meritau...cine i`a pus sa se "hilizeasca" (cum zice profa ;)) ) si sa nu fie atenti...si`n prima banca ......aaa si am uitat sa mai va zic una buna...azi mi`a intrat pe celalat id una :MeRsUl MeU De sCeNa pArCa-i o dIlEmA vOrBeSk cA o ProfesOara Cu-n CuvaNt tE Bag In boaLa...deci va rog frumos...m`a bagat pe mine`n boala ;)) da ce o sa se bage singura :))...ce specimene... =)) ...mi`am schimbat lookul ;))oferta speciala a` la raluka :D...o seara faina in continuare :* >:D<...succes la scoala maine

Niciun comentariu: