vineri, 6 februarie 2009

De ce? :(

de ce s`a dus in noaptea aceea ploioasa in cimitir sa`l caute pe el ...De ce ??De ce nu a ascultat de mine sa nu se duca...S`a dus plangand la el sa`i cante la vioara ...Si de ce ??Pentru ca il iubea??Ce ges pueril...Era o copila...Si el un adult...L`a iubit asa mult incat nici nu va pot explica...El nu o iubea....Ea si`ar fi` dat viata pentru el...A ajuns la mormantul lui si a inceput sa`i cante :"Dark Sanctuary - Au Milieu des Sepultures"...el s`a ridicat din cavou si a ascultat`o...cand l`a vazut a venit langa el ,i`a luat fata in palmele ei...si l`a intrebat de ce nu o iubeste...la care el ii` raspunse` ca nu poate...El un nemuritor si pe `deasupra si vampir(el un deavol)...si ea o simpla copila muritoare(ea un inger)...atunci ea i`a cerut sa o faca si pe ea nemuritoare....el i`a zis :
el:"Viata de nemuritor e un infern...si nu vreau sa duci o asemenea viata..."
eu:"Viata mea e un infern fara tine...Te rog fa`ma"
Cazuta la pamant il tot ruga s`o faca nemuritoare,atunci el o ruga sa vina langa el,dupa care un sarut de-a lungul gatului a scos`o din suferinta...A devenit si ea un vampir ...
eu:"Multumesc..."
el:"Acum tu alegi... vi` cu mine sau ramai aici?"
eu:"Merg cu tine."
Atunci el o "invita" in cosciugul sau si deschise o portita...Era un "castel" minunat...Era noapte...Atunci o invita in castel ...In interior "ceva de vis"...ei ii` placu extrem de mult...Atunci ea il intreba:
eu:"M`ai iubit?"
el:"Nu..."
eu:"Ma iubesti?"
el:"Da"
eu:"Ma vei` iubi in continuare?"
el:"Cu siguranta ca da"
Atunci fata il stranse in brate si`l saruta...THE END:( De ce m`au lasat singura aman2? erau cei mai buni prieteni ai mei..:(

Niciun comentariu: