sâmbătă, 7 februarie 2009

Poezie a unui vampir textul a fost gasit in Norwich ( anglia ) si dateaza de prin secolul 13-14

Sunt un vampir.

Ma venerez si venerez
viata mea, pentru ca
sunt singurul
Dumnezeu care
exista.

Sunt mandra ca sunt
un animal pradator si
onorez instinctele
mele animalice.

Inalt privirea mea si
nu sustin
credinte care-mi sunt
inferioare.

Recunosc diferentele
dintre adevarurile
lumii si fantezii.

Recunosc puterile
Intunericului sub
forma de legi naturale
ascunse prin care imi
folosesc magia.

Stiu ca aceste credinte
in ritualuri sunt
fantezii dar magia e
reala, si eu respect si
recunosc rezultatele
magiei mele.

Am realizat ca nu este
nici un Rai si nici un
Iad, si am vazut
moartea ca o
distrugere a unei vieti.

De aceea voi face totul
pentru a-mi valorifica
viata aici si acum.

Sunt un vampir.

Niciun comentariu: