vineri, 6 februarie 2009

Un vis :-??

nu am avut incredere in ei...dar uitandu`ma in ochi lor imi dau seama ca au dreptate...si noaptea aceea ploioasa,in care m`am dus in cimitir ...nu pot uita...mormantul...dar nici pe el...M`am decis sa ma duc sa le cer ajutorul pentru a mi`l arata pe el...Intr`o noapte ploioasa de octombrie,s`au hotarat a ma duce la el...M`au dus tot in acel cimitir,unde mi`au deschis capacul cavoului.Am intrat impreuna cu ei,acolo era o usa din fier inalta ce se deschise.In fata ochilor mei se "arata" un hol imens.De o parte si alta a holului erau statui pline de sange,iar pereti erau "invadati" de tablourilecu chipul lui.De dupa colt iese el,cand l`am vazut am alergat spre el pentru a`l imbratisa.Atunci el m`a luat in brate si m`a pupat pe obraz.
Dupa ce am luat cina,mi`a dat o camera alaturata de dormitorul lui.La un moment`dat a intrat in camera mea si s`a asezat langa mine.L`am simtit si m`am trezit.A dormit cu mine pana dimineata.La micul dejun mi`a dat un lantisor de aur,dupa care l`am intrebat daca are cateva minute si pentru mine,invitandu`ma in biroul lui,i`am explicat ca intre mine si el nu poate exista ceva mai mult de cat o "prietenie strans legata".La aceste vorbe auzite,a iesit din birou si a plecat.Pe la 24:30 revine "acasa".Dimineata urmatoare nu a vorbit cu mine.Timp de 4 saptamani tot la fel se comporta cu mine.Intr`o seara stateam in pat,cand deodata` il aud vorbind cu cineva si parea extrem de fericit.Curioasa intre`deschid usa si ma uit ...era o ea...Eliza...fosta mea colega din liceu cu care nu m`am inteles nicidata.El m`a observat si`mi facu cunostinta cu dansa.Eu i`am zis ca nu mai este nevoie sa`mi faca cunostinta deoarece o cunosc foarte bine.Dupa acestea, am luat cina,el a asezat`o pe ea in locul meu,iar pe mine m`a asezat fata`n fata cu el.Apoi au plecat de acasa amandoi de mana,nici macar nu au zis unde.Au trecut 6 luni...nu au veni.Dupa un an si 5 luni a venit el ,dar singur.Cand l`am vazut i`am sarit in brate ...dar el era respingator "si nu m`a acceptat ".La cina l`am intrebat de ce a venit singur.Ea unde era?El mi`a zis ca a avut o problema si ca va veni peste cateva zile.
Intr`o seara m`am decis a ma duce la el in camera pentru a`mi cere scuze...pentru cele intamplate acum aproape doi ani.M`am dus la el in camera si m`am asezat langa el.Era treaz si`mi zise:
el:"De ce ai venit?"
eu:"Sa`mi cer scuze pentru cele intamplate acum doi ani.Imi pare rau..."
el:"Te`am iertat in seara aceea ...nu ai de ce sa`ti para rau...mie trebuie sa`mi para rau"
eu:"De ce tie?"
el:"Pentru ca te`am iubit si nu trebuia...Imi cer scuze."
eu:"Nuuu..."
el:"Ce nu?"
eu:"Te iubesc...O mai iubesti?"
el:"Pe cine?"
eu:"Pe Eliza?"
el:"Nu am iubit`o ...nu o iubesc...nu o voi iubi...iubesc pe alt`cineva"
Cand am auzit asa ...intentionand sa ma ridic ,el ma prinse de mana si`mi spuse:
el:"Nu esti curioasa sa afli pe cine iubesc?"
eu:"Nu..."
el:"Nici macar daca ai sti` ca esti tu?"
Atunci uitandu`ma la el mi`a luat "fata" in palme si m`a sarutat...au trait si cred ca traiesc si in ziua de azi impreuna si THE END :D ce ati fi vrut???si m`am trezit :D a fost un vis :(And Lucifer wished Myrn would abandon her naive hope and stare at him like this, with just a fraction of the longing she afforded the sky...allow him just one caress. This was fantasy.

Niciun comentariu: