sâmbătă, 21 februarie 2009

|| Sa nu fiu inteleasa gresit!!! nu am nimic cu "emo" ||

acum cateva zile v`am spus ca mi`a intrat in lista una cu id :"raluk_alex12"....m`am inselat ...chiar este alta persoana decat cea care o credeam eu...in fine...ninge : flumos ;)) :)am vorbit si cu tata acum cateva minute...
Nebunie curata cu "kids emo" la tot coltul vezi emo"!@#!" ...pana si la mine in clasa sunt ...unu ...cand mergeam pe strada a dat peste mine "din greseala" ...normal daca avea ochelari aia fumuri` saracu nu vedea nic din cauza lor...apoi de ce ii mai poarta ...am fost uimita ca mi`a zis :"SCUZE"...uni chiar au bunul simt...alti
!@#$ nu...
Cand ii vezi pe strada ...cu tricouri negre ...cu parul acela in ochi...cu genti pe ~o parte~...:-S...in fine uni` chiar sunt TRUE :) :D...alti nu >:P...TRue de la a 7-a chiar nu e True ...
La noi in tara sunt "emo plagiatori" doar acest stil a fost "aparut" (ca sa zic asa) in America...apoi s`a extins in diferite tari...pana a ajuns si la noi in tara...parca e un "virus"...alti sunt "emo" doar asa de vazul lumi` ...la noi in oras nu`mai "emo" la tot coltu:-S ....
STOP...s`a scur timpul meu !!!
Si "emo adevarati`" nu va suparati pe mine !!!k?

img_0006-1

Niciun comentariu: