sâmbătă, 14 februarie 2009

Tată la 13 ani

chiar trebuie sa va zic...asta seara am deschis si eu putin TV sa mai vad ce Dumnezeul meu se mai da pe la PRO...si din intamplare am "asistat" la o "super" stire:FAMILIA FERICITA DIN Marea Britanie ...chiar suna bine "familia fericita"...dar daca ati sti` din ce "personalitati" este alcatuita aceasta familie cu siguranta nu ati mai zice ca e "fericita" ...in fine...Un pusti in varsta de 13 ani(care pare de 10 ani :-S) pe nume Alfie Patten...cu o pustoaica de 15 ani pe nume Chantelle Steadman...din MAREA BRITANIE (subscriu)...am impreuna o fetita de 4 zile care cantareste 3.600 kilograme...Va dati seama o_O tata la 13 ani...si mama la 15 ani...Chiar am fost "stupefiata" ;)) cand am auzit ce a declarat el:"Am crezut ca va fi frumos sa am un copil .Nu m-am gandit cum o sa-l ingrijim. Eu nu prea primesc bani de buzunar de la parinti. Cateodata tatal meu imi da 10 lire sterline "...Doamne ce oameni a mai dat D-zeu pe pamant...nebuni ...si daca sunteti putini atenti la pozele care vor urma...veti zice ca sunt frati toti.aaaaa si am uitat fiti atenti la ce scrie pe "badele" copilului ...deci va rog... :))si "verigheta" sau inelul lui(tatalui)de pe deget... O_o...aman2 cred ca nu gandesc...



Niciun comentariu: