vineri, 10 octombrie 2008

Smiley

Am intrat in perioada aia a noptii pe care imi place sa o numesc "twilight" lumini ciudate se zaresc la orizont... lumea se trezeste la viata... orasul incepe a se misca... betoanele prind culoare. Prin geamul deschis care imi aeriseste camera simt usor o adiere a Craiesei Zapezii... imi spune ca trebuie sa mai am putina rabdare.. vine! Nu m-a uitat.. Imi e atat de dor de zapada... de minunea alba care poate transforma chiar si betoanele in ceva frumos, pasnic, linistit.. si chiar primitor. Orasul arata de'a dreptul mirific infasurat cu o patura alba pentru o scurta durata de timp. covorul de frunze dispare.. pamantul ingheata, verdeata dispare aproape in totalitate in afara de cea a bradului. Gandul.. nu imi este la tezele ce bat cu disperare in termopan vrand parca sa ma puna in tema.. ci la vacantza de iarna. Sunt pe alte meleaguri... in ore citesc... acasa ma teleportez in cate un film... sau imi traiesc propriul vis in restul timpului ramas. Simt ca traiesc... simt asta prin toti porii, simt ca viata mea incepe sa capete sens... totul se leaga.. acum pricep multe ecuatii ce ramasesera de ceva vreme nerezolovate. Misterele se elucideaza.... unul cate unul se prezinta la apel.. si isi redacteaza declaratia. Sunt happy, calatoresc, visele mi se indeplinesc cu fiecare bataie de fluture ce are loc in Alaska. Da.. sunt convinsa ca unele batai ale fluturelui vin de acolo... :D Pana la vara nu voi revedea fluturele... dar pana atunci am primit pe solul sau.. pinguinul "Tontonel" care mi-a trasmis un mesaj important. Posted by Picasa

Niciun comentariu: