luni, 13 octombrie 2008

E ora 1 noaptea si n-am somn. Ma gandesc la vremurile bune de demult. Imi aduc aminte si mi se face dor. Dor de cei cu care ma intelegeam bine si pe care acum nu ii mai vad, sau nu i-am mai vazut. De zilele in care cantam cu colegele din clasa piese de la Simplu, sau Spitalu de urgenta. De vacantele in care mergeam la verisoarele mele si ne jucam cu copii de acolo Sticluta cu otrava, Ratele si vanatorii, Tarile, Prinselea, Flori, fete si baieti… Sau cand veneau ele la mine, in Brasov, si mergeam sa furam mere sau liliac, sau cand faceam excursii prin padure… si cand inregistram “emisiuni” p calculator si radeam de prostiile p care le spuneam. Cand nu exista vacanta fara ca eu sa am genunchii juliti, vanatai sau “semne de buna purtare”…. Good old times…

P.S. eu nu fumez ca fata din poza… :)

Niciun comentariu: