duminică, 5 octombrie 2008

Ce faci in timpul liber?
Mie personal imi place sa imi clatesc ochii cautand poze de calitate, citate si tot felul de creatii care mi-ar putea bucura intr-un oarecare mod sufletul...
Astazi, in timpul perindarii mele in aceasta lume vasta a internetului, mi-a venit in cap ideea de fericire.
Fericire...fericire..stim noi oare ce este fericirea?

iata cateva aforisme despre fericire care mi-au placut:
Fericirea e să ştii să îţi doreşti ceea ce ai deja. (Sf.Augustin)
Fericirea nu e o destinaţie. E un mod de a trăi. (Burton Hills)
Daca vrei sa ajungi la fericire, atunci pune-ti orice ca tinta, numai un singur nu: fericirea. (L. Blaga), fapt pe care in egala masura il afirma si Antoine de Saint-Exupery: Fericirea trebuie sa fie o rasplata, nu un scop.

Nu stiu.Nu stiu sa spun daca sunt fericita.Poate doar implinita...De fapt nu stiu ce se inscrie in tiparul fericirii.
Nu as vrea sa imi plang de mila pentru ca s-ar supara Dumnezeu pe mine.Sunt atatia oameni care se considera fericiti doar pentru ca...intr-o anumita zi au paine sa manance. Sunt atatea inimi care suspina dupa sprijinul acordat de prezenta unui parinte, atatia copii abandonati sau care poarta pe umeri povara unei boli incurabile...

Fericirea cu siguranta este definita de toti in functie de cum stau lucrurile in viata lor...Am auzit chiar povestea unui baiat care s-a sinucis pentru ca tatal lui nu ii cumparase ultimul model de Mercedes...cu siguranta se considera nefericit.
Asta ca sa nu amintesc de clasicul caz al iubitului parasit care se sinucide.
Asadar ce este fericirea?
Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la incercarile la care m-a supus viata incerc sa iau tot ce-i mai bun...si sa invat.Si's fericita din acest punct de vedere.Is fericita ca is sanatoasa, ca am o sora ...viata e prea scurta sa te lasi incercat de toate, de aceea e mai bine sa inveti din experienta altora.
Is fericita cand prietenii si cei din jurul meu is fericiti.Is fericita de fiecare data cand ma trezesc, iar afara ploua...

Niciun comentariu: