luni, 20 octombrie 2008

Silence...poor little silence

Just don 't scream!! No moreee!! nu mai vreau sa aud..taceti toti...toti taceti! ..capul simt ca va cadea si se va sparge de podea....NU Va AUD! taceti!, va rog Taceti! Cateodata imi pierd mintile, urasc zgomotul, mai ales dak nu este provocat de mine. Acasa aud prin pereti, scari, culoare...tipete, certuri, nervi , in drumul meu sper orice alta zona to peace or damage aud la fel, cuvinte spuse la prea multi decibeli suportabili. Vreau linijte! si nimeni nu ma aude. as usually.....ar trebui sa nu mai folosesc cuvinte in engleza avand in vedere ,,ca sunt cam praf la materia in discutie.Subiectul acestui post nu este niciunul : in traducere libera nu-l cititi, k va plictisiti. Unul din motivele pentru nu imi puteti lasa commenturi ...stiu ca nu vor fi cuvinte de lauda asja ca mai bine nu-mi lasati deloc!
Am multe de reclamat. Ascultati-ma voi pentru ca si asja eu nu va ascult . este o mare problema cea a zgomotului, a perturbarii. Toti suntem fiinte sociale, din nefericire si avem faimosul dar al vocii, glasului si al acelor zdranganele numite cuvinte. Mare greseala! Pentru profitam de acest dar in cel mai pervers mod cu putinta. Toata lumea simte nevoia sa se exprime prin ridicarea vocii. Parintii vor sa se impuna , so tipa...Profesorii vor sa se impuna so..tipa! prietenii vor sa se impuna(sau doar sa arate ca exista ) so tipa!. Nimeni nu suporta ca cineva sa tipe in timpanul lui din fibra elastica ce ii vibreaza oscioarele alea mici cu nume tampite date de cercetatori tampiti , dar absolut toti au tipat, doresc si tipa la persoane ce ii enerveaza, ii agaseaza si ii irita! In trectu se credea ca zgomotul este vocea diavolului, dar acum ar trebui sa existe prea multi demoni pentru cati tipa in ziua de azi . S-a observat dupa ridicarea vocii de cateva ori, ca oamenii "la care se tipa " devin imuni .., iar cuvintele au inceput sa ia diverse forme , de la banalele injuraturi la cine stie ce sinistre blesteme si dezgustatoare urari. Toti tipati. Toti injurati. Nu e nevoie sa recunoasteti. Stiti in adancul vostru si este suficient. Daca exista o zi in care sa nu fi tipat la cineva ,sa nu se fi tipat la tine, sa nu fi auzit nicaieri o injuratura cat de banala , declara-te un om fericit, si ferit de viata in plinul si centrul ei . Pentru noi ca fiinte social-primitive asja ne exprimam, tipand. Nu ma judecati ca va vorbesc de tipete. Si eu tip, si simt o placere sa ridic glasul, sa imi vibreze corzile vocale si sa cred ca prin decibelii cuvintelor mele conduc persoana din fata mea, discutia din mintea mea sau doar iluzia din tampenia mea. Este un mod de a trai. Tipam cand ne lovim, cand suntem fericiti, cand suntem nervosi, mintiti, raniti, castigatori, fiecare stare ce impune iesirea din banal ..fiecare emotie ce iti scade sau cerste temperatura fizic sau psihic ne ordona sa aratam asta. Si atunci tipam. tare! Uraa! Au!! Nu-i corect!! Am Reusit!! De CE?? sunt doar cateva din cele mai frecvente exclamatii . Nu e nimic anormal sa tipi. Nu e nimic anormal in acest post . Nu e nimic anormal cu mine ( nu avem dovezi clare inca) . Ci doar este un articol banal despre o manifestare involuntara pe care u o ai , o provoci, o intreprinzi si de care nu erai constient. acum esti. Sau ar trebui sa fi. Pentru ca daca nu esti inseamna ca eu va trebui sa sterg blogul. E unica mea distractie ! Don't do it! So tipa! . data viitoare cand se va tipa la tine uita-te adanc in ochii persoanei si spune-i :" te aud oriqm . De ce ridici vocea? Ai probleme?" ;) sau doar intreaba-l " de ce simti nevoia sa ridici vocea?" Nu va stii sa raspunda ;) .

Niciun comentariu: