joi, 16 octombrie 2008

Ma laaas

Ma laaas!!! Ma las de tot ce-mi face rau. Imi recunosc mie (si atat!:))) k nu sunt genul de persoana straight forward. Partea buna e ca nu sunt fixista si limitata, partea rea e k tind sa ma inclin dupa cum mi-e bine sau rau pe moment. Dar imi setez niste idei menite sa-mi simplifice parerile si actiunile. Acestea fiind spuse, desi nu cred absolut deloc in alb si negru ci doar in diferite nuantze de gri, fara a-mi schimba conceptia, o sa am curajul sa trag linii in viata mea. Aia da, iar aia nu. Si tot ce imi face rau, fizic, psihic, tot ce ma ameteste cu scopul de a ma deziluziona, tot ce ma face sa ma simt bine pentru a-mi da apoi stari negative si remuscari, tot ce se joaca cu mine pentru a ma face confuza si gata sa cad, iese din jocul meu. Da, mi-e greu, nu-mi place ce fac. As prefera sa ma joc in continuare, cu tot ce-mi pica la mana, pentru ca in final sa resping si sa raman tot eu. Sunt totusi constienta ca nu se prea intampla asa. Asadar, tinand cont ca tot ce ma inconjoara, desi nu ma defineste, ma influenteaza, am de gand sa ma las influentata strict de ceea ce aleg. Si vreau sa aleg binele. Si cum stiu ca unele lucruri, desi sunt slabiciunile mele si admit asta, imi fac rau si nu-mi fac absolut nici un bine (starea de moment nu se pune, right?), le voi indeparta. Si in curtea castelului nu mai intra decat ce aleg eu. Kestia cu castelul e opera profului de religie .. nu intru acum in detalii pentru ca aia e alta poveste. Restul .. va sta la distanta. Nu pentru un timp anume, ci pentru cat timp decid eu. Iar acel timp poate fi forever, who knows. Nu ma grabesc la trasul concluziilor … eh, anyway, I`mma draw a line, & live above it.

btw, tu traiesti in castel si de portile castelului trece doar cine vrei tu. asta e teoria castelului:) .. tu alegi ce da si ce nu … great man, profu` asta .. face ceva analogii interesante:P

Niciun comentariu: