sâmbătă, 4 octombrie 2008

Realitatre

Nu stiu ce se intampla totul imi e strain…lucruriledin jurul meu se petrec mult prea repede,nu inteleg ce spun oameni, sunt mult prea agitati ,parca ma obosesc numa cu o simpla privire care e mult prea apriga si in care se citeste multa agitatie,grizi si mult prea multa energie ,parca ar dori a face totul dintr-o simpla privire,clipire ,iar vorbele lor imi par atat de necunoscute si de neintelese….lumea se agita in jurul meu,ma fac sa ma tem de ei ,de parca ar dori a ma sufoca….lumea,timpul universal se invarat in jurul meu,nu stiu cum sa-l o presc,am impresia a ma stinge ca o flacara fara oxigen cu fiecare clipa in care ei se agita ….iar deodata ….ma trezesc si vad realitatea care e mult prea agitate ,iar timpul se scurge mult prea repede decat nisipul din clepsidra ……realitatea se masoara in ore ,in minute,secunde,clipe…..o vad cu ochii mari realitatea care e prea dura uneori,o realitatre miscatoare….atentieeeeeee!!!!!!…….m-am ciocnit cu ea….

Tu cand te-ai ciocnit sau imbratisat cu ea?

timpul_ca_resursa_12.jpg

Niciun comentariu: