sâmbătă, 25 octombrie 2008

….e un lucru mic..un pitic,ce danseaza..

Ea locuia intr-o pietricica mica unde era soare mult si avea muzica in urechi. Era stramt unde privea ea afara si desi toti locuiau sub acelasi cer, nu toti aveau acelasi orizont.
Nu stia cati ani are, azi era doar un copil si s-a hotarat sa alerge desculta prin iarba.
Si muzica ii canta si ea alerga si zambea cand vantul ii ciufulea parul si isi trasa printre flori un cerc in care ea visa…cam stramb, dar era cercul ei.
Dintr-o data a simtit ca cineva ii sterge cercul si intra in el.
Avea un sentiment ciudat si totusi i-a zambit.
A dus mana la gura si si-a ascuns zambetul intr-un saculet. ”E al tau acum.”
Si au facut un patrat pe care l-au corectat cu echerul. Si l-au trasat de jos din iarba si pana sus la cerul albastru si l-au legat cu nasturi.
„ m-am saturat sa traiesc intr-un cerc…nu am pereti. dar ma invart si el nu se intoarce. are o singura parte si nici nu zambeste.eu…eu acum stau si ma balbai si nici nu stiu cat costa o bucatica de zambet. imi vinzi din zambetul tau? vreau un zambet cu ochi, ochi ca ai tai verzi….”si isi ascunse privirea prin par..

Si au zambit amandoi.
-„..dar..acum ca ti-am zambit si ti-am dat din zambetul meu…eu sunt tu si tu esti eu?sau..
Vad ca ai venit la timp caci azi am multe zambete si te las sa ma iei in brate dar maine…maine am sa te ciufulesc.”
Si incerca sa se ascunda in colturile patratului.
-„ aici in coltul drept am sa iti dau primul sarut, iar aici in stangul am sa topai de fericire cand ai sa ma iei in brate ”
Si simtii ceva sarat pe obraz si fara sa o vada ochii verzi din fata ei isi sterse cu un fir de iarba margica de pe fata…si imediat coltul drept al gurii se ridica un pic si din nou zambi. Stia ca departele ce il visa intodeauna in pietricica ei va veni..dar nu credea ca e atat de aproape.
Iar el o lua de mana si ii arata coltul drept al patratului…

Acum ii tremura mana cand isi aranjeaza pe zile clipele cele mai simple si peste gat le da drumul printre margele.
Acum zambeste…mult.
jelly

Niciun comentariu: