luni, 13 octombrie 2008

My pets

Daca tata nu m-a lasat sa am un caine cand am fost mica… am inlocuit cainele cu alte animale… :D Am avut totusi si un caine odata… cand tata era la tara, bineinteles. Am avut un catelus micutz micutz un weekend intreg. Ma trezea din jumate in jumate de ora cand se trezea si vedea ca e singur. M-am tot trezit asa pana dupa c a plecat mama la servici. Atunci l-am luat cu mine in pat si am dormit asa de bine…. Tata nu cred ca a aflat nici azi ca am avut un caine in casa… hihihi (si nici n-as vrea sa afle)

Am mai avut un pisic… dar a fost pentru o dimineatza… A vrut tata sa plece afara si a intrat p usa un pisic foarte dragalas. Si m-am trezit am luat pisica de prin suportul de papuci, unde se ascunsese si am luat-o cu mine in camera. Bineinteles ca tata nici nu si-a dat seama ca am plecat cu pisica… m-am miscat destul de repede pentru ca mi-era somn si mai vroiam sa dorm. (poate si de aia am luat-o asa fara sa-mi pese daca zicea ceva…) Can a venit dup-amiaza acasa m-a intrebat daca chiar luasem pisica cu mine… si cand i-am zis ca da a inceput sa rada… pentru ca nu ma vazuse…(of of of)

Prin clasa a 5a cred… a luat mama un porcusor de Guineea de la o colega de munca. Era si insarcinata si trebuia sa fete in curand…(era suuuper blanda… statea sa o mangai… o duceam afara) A fatat exact in ziua in care am dat examen la instrument (am fost la Liceul de Arta si a trebuit sa ma mut de la pian… la clarinet). Cand am venit acasa “porcusoara” avea 3 pui.

Cat timp am avut porcusorii de Guineea, mi-am cumparat pui de gaina p care ii lasam liberi prin balcon. Am avut salamandre (3 cred) pe care le-am adus din lacul din apropiere. Le cresteam in PET-uri cu apa. Una dintre salamandre era femela… ca si-a depus ouale in bidon. Pana la urma am eliberat-o inapoi in lac… ca sa-si creasca puii. Am mai avut tot in acelasi timp si melci. Ii cresteam in cutii de margarina goale. Le puneam frunze, ca descoperisem ce frunze mancau mult. si am crescut muulti melci.

Aaaa!!! Aproape uitasem. Am avut si o perioada in care “colectionam” gandaci. Sapam prin spatele blocului si ce gaseam ii puneam in pahare de unica folosinta p care le umpleam cu pamant si le acopeream.

In clasa a 7a m-am desteptatit si eu si mi-am luat un hamster de care m-am atasat foarte mult. A trait 3 ani (fff mult). Dupa ce a murit mi-am mai luat 2 hamsteri, dintre care unu l-am dat unei colege si unu l-am pastrat. Dar era asa de rapid si energic incat mi-era frica sa il tin in mana, ca fugea. Si asa mi s-a facut frica de hamsteri…

Deci… pot sa zic ca am avut o varietate de pets. (nu cred ca insectele intra la categoria pets) :lol:

Niciun comentariu: