vineri, 10 octombrie 2008

deci...

>▄▀▄▀♥ Ma Urashti? Problema Ta .....Ma Copiezi? Nu`mi Ajungi Nici Pana La Picioare ......Ma Iubeshti? Ce Bine...Si Eu Pe Tine .....Un Sfat? Nu Te Lua De Viatza Mea ......Te`am Amagit? ScZ...N`a Fost Cu Intentzie ......Te`am Insultat? Foarte Bine....Meritai ......Te`am Jignit Cand Nu Era cazu? Iarta`ma ....... Ma Invidiezi? Incearca Sa Fi Mai Bun/a Daca Poti ....... Ce Fac Cu Viatza MeA? Ce Te IntereseazA? Ai Zis Ce`ai Vrut? O Sa Si Ascultzi Ce Nu Vrei .......Ca Sa te Multzumec? N`o Sa Ma Schimb Never ......ReA? Cu Cine Merita ......Tzi`am Zis Ca Te Iubesc? Am Fost Sincera ......Bunu Meu SiMtz? Depinde De Al Tau ......NebUnaTiCa?? Da.......Pentru Ca Asha Vreau....... MatuRa? Cand Vreau..... Prietenii Mei? Cei Mai Tari Oameni .......Vrei Sa`mi Fi Prieten/a? Demonstreaza Ca Meritzi ....... Te Urasc? Mi`ai Dat Motive .......Ignoranta? Cand Nu Vreau Sa Vorbesc Cu Tine .......FalSa? Doar Cu Unii .......Te Deranjez? Iarta`ma,Chiar Nu'mi Pasa ...............papa te'am ..........

Niciun comentariu: