luni, 6 octombrie 2008

O Zi din viata unei pitipoance :))

În ultima săptămână, prietenii mei au vorbit sigur mai des cu părinţii lor: au sunat măcar o dată acasă pentru a întreba dacă au avut varicelă în kindereală, hihi (ca să se asigure că nu îi virusez, workaholici fiind). Boala mea a fo prilej de armonizare a networkingului familial, după spusele lor, ceea ce mă superbucură!

Ieri am purtat dres galben. Un copil, cu bunicul, la semafor: "Ce frumoşi sunt ştrampii tăi de la uniformă (era o rochie in pătrăţele..). Ca soarele! Îhîm, îmi place!" Alt copil, aseară, în carfur, dintre toate picioarele (el ajungea până la genunchi), s.a agăţat de ale mele, galbeneeee. They made my day!

Meme şi.a tocit degetele scriindu.mi un mail luuung (nu ne.am mai văzut de trei ani, pe ea o chinuie scrisul mailurilor..). Mi.a justificat efortul de a scrie mult-mult aşa: mi.eşti K factorial de dragă, cu K luând valori de la 100 încoloooo :).

De reflectat: fericirea e absenţa durerii sau prezenţa plăcerii?


P.S. Andrei Gheorghe i.a zis aşa lui Cristi Lupşa: "E bine să‑ţi auzi ideile. E bine să‑i asculţi pe ceilalţi. E bine să le notezi. Nu‑i rău deloc să notezi, să fişezi şi să nu renunţi la ele. Dacă n‑a mers acum, o să meargă altă dată".

Ştiţi câte liste am eu?? Şi câte flecuri ori pingele de schimbat? :))) (tocmai s.a deschis o cizmărie on-line, btw)

Niciun comentariu: