luni, 6 octombrie 2008

Sunt un copil cu vise si sperante.
Sunt o ciudata si o nebuna.
xXxXx
Imi iubesc pritenii si urasc sa ma cert cu ei.
xXxXx
Nu sunt sadica, . Iubesc viata si imi place sa traiesc fiecare clipa.
xXxXx
Urasc intrebarea "esti emo?"; de parca orcine nu asculta Guta este emo... [:-j]
Sunt rockerita si atat. Imi place sa ma distrez si sa ma tavalesc pe jos de ras xD
xXxXx
Ma inteleg destul de greu cu oamenii datorita felului lor de a gandi...
xXxXx
Iubesc muzica. Nu ies din casa fara MP3. xD
xXxXx
Urasc sa mi se spuna ce sa fac. Deseori, fac exact invers. __
xXxXx
Nu'mi place sa mi se spuna ca ar trebui sa ma maturizez. Poate ca nu vreau...
xXxXx
Urasc cand oamenii tipa la mine. De obicei, tip si eu la ei...
xXxXx
Nu sunt prfecta - ce dracu' nimeni nu este - si nici incerc sa fiu.
Poti sa crezi orice vrei despre mine. Nu'mi pasa.



Si daca mori de curiozitate-
nebunienon_stop@yahoo.com

Niciun comentariu: