miercuri, 12 noiembrie 2008

absolut

Ah,gandeste-te la lumea aceea!la viata p care ai putea s-o ai!fiecare amanunt,cele mai banale lucruri capata importanta!cele mai obisnuite gesturi,fiecare vorba,totul!totul e altfel!totul e diferit,special,important!
Cred k sunt fericita..simt c-o s explodeze sufletul,mintea mi-e intr-o incordare maxima,tremur si nu reusesc s-mi aleg nici un gand din creier.nu stiu d c sunt in starea asta,nu inteleg la c ma gandesc,dar ma simt plina d energie,d spirit,d vise,d speranta si incredere.

Simt k-mi traiesc o parte din viitor!
Sunt imbibata d viitor,traiesc,traiesc,traiesc!si am atatea d facut!
Viata merita totul!fiecare lacrima,fiecare tristete..totul!in momentul in care constientizezi k traiesti,k esti viu si te hotarasti s nu fii degeaba,iti dai seama k viata merita totul!fiecare clipa merita s-o traiesti cu toata fiinta ta,cu tot sufletul!nu!n-am s plec pana cand n-o s inteleg totul,pana n-o s explorez fiecare particica din viata,pana n-o s ating toate limitele existentei,bune sau rele!am s ating marginea nebuniei si a geniului!am s ating portile iadului si am s sar apoi sus in rai!am s fac totul!totul!o s inteleg absurdul universului,al lumii!cat d eronat inteleg oamenii viata,sensul ei!si toti,d mii d ani persista in greseala!dar nu conteaza!chiar nu ma intereseaza restul!stiu k nu-i pot schimba niciodata,n-am sa-i pot face in veci s inteleaga!dar eu,eu voi TRAI!si voi trai totul!tot c ofera viata!pt k ea ofera multe,doar k atat d putini isi dau seama d asta!si dak n-o s-mi ajunga,o s iau d la ea mai mult!pot avea totul!sunt sigura d asta!

Niciun comentariu: