duminică, 23 noiembrie 2008

Cascada Last Christmas


in fiecare iarna inima mea crede cu tarie si incapatzanare intr'un cantec...

last christmas i gave you my heart
but the very next day, you gave it away
this year, to save me from tears
i'll give it to someone special

...........................

..este imnul inimii mele triste si singure.. in fiecare an cred k asta e anul in care nu numai cred, dar si spun adevaruri knd il cant.. si mereu, anul urmator, o iau de la capat..

e ceva cu mine si craciunul.. nu ma cuprinde atmosfera... nu, nu imi place craciunul.. toate craciunurile mele au fost dak nu disperate, atunci triste si goale... asha k mereu, cam prin perioada asta a anului, ma apuk sila.. de beculetze, de cantecele, de shopping, de mos craciuni umflati si pufosi, de cadouri, de plimbari prin ninsoare sub felinare dormitande.. mi'e sila pentru ca mi'e ciuda.. pentru ca a mai trecut ink un an si eu ma gasesc in aceeasi stare.. de a nu suporta craciunul.. pentru ca niciodata acel "special somenone" nu se dovedeste a fi demn, niciodata nu e aici ca sa ramana.. pentru ca in ninsoare aia magica de fulgi mari si rari.. sub felinarul dormitand.. merg singura.. cu mana inghetzata pe mapa, pe geanta sau in buzunar.. knd locul ei este in buzunarul tau.. sau in culcusul cald al mainii tale.. mi'e ciuda pentru k nici anul asta nu ma invetzi sa iubesc craciunul.. pentru toate nimicurile alea.. pe care acum nu stiu sa le apreciez.. pentru ca nu mi le'a aratat nimeni..


ink mai sper ca urmatorul craciun va fi ACEL craciun.. pana atunci.. continui sa imi port pashii impleticitzi si grei de amintiri si dorintze pe strazile ninse si frematande de "bucuria sezonului".. si nu oricum.. cantand cu convingere "last christmas".. si crezand in el.. ca in fiecare an..

..mi'as dori sa fii cel care rupe repetitivitatea asta..

..cap ou pas cap?..

Niciun comentariu: