sâmbătă, 8 noiembrie 2008

:-??

..cine sunt?...sunt un om obijnuit...pe strada sunt la fel ca voi ....oneori zambesc,alteori plang...uneori spun la ce ma gandesc,dar uneori tzin in mine... Iubesc viatza...si incerc sa profit de fiecare clipa...ador adrenalina,suspansul si lucrurile nebunesti..m-as urca intr-un tren fara a stii unde merge... Sunt o invingatoare,sunt in stare de orice pt a obtzine ceea ce vreau..urasc minciuna si sa fiu contrazisa... Ma consider o adevarata prietena,tot ce trebuie sa facetzi e sa ma cunoastetzi mai bn,nu sa va lasatzi inselatzi de aparentze..imi iubesc prietenii..si nush ce m-as face fara ei... Sunt destul de rautacioasa,ma comport cu oamenii asa cum se comporat ei cu mine..imi zambesc,le zambesc..ma jignesti..prefer sa itzi intorc spatele dekt as ma cobor la un nivel de satra...(uneori se mai intampla) Iubesc frumosul,natura,dreptatea si..animalele...sunt pasionata de Istoria Egiptului Antic si Teatru... In fine..pana la urma sunt om..am pasiunile si visele mele...chiar si unele dorinte ascunse....si mii de secrete...Imi e greu sa spun"TE IUBESC" sau "IARTA-MA"... Poate ca sunt mult prea directa,sau mult prea rautacioasa cu persoanele din jurul meu,dar asta sunt eu,iar cei care am cunosc cu adevarat ma accepta asa cum sunt.si pana la urma asta e tot ce conteaza pt ca eu nu am de gand sa ma schimb doar pt a fi acceptata de unele persoane care sunt deranjate de felul meu de a fi.. CARPE DIEM!!! Caminamos por la misma calle, cambiando a veces de acera, pero siempre en la misma dirección

Niciun comentariu: