miercuri, 12 noiembrie 2008

sinuciderea

Te-ai gandit vreodata la biletelul p care il lasa celor dragi o persoana c se hotaraste s moara?numai scuze,pareri d rau dupa trecut.."pt k:am facut,am luat,am fost,am patit,etc".toti cei c se sinucid o fac pt k li s-a intamplat ceva intr-un trecut mai mult sau mai putin indepartat.d c nu se sinucide nimeni pt prezent sau pt viitor?trecutul e chiar cel mai important?e singura certitudine,singurul lucru p care il avem?si merita oare trecutul TOTUL nostru?d c nimeni nu scrie:"fac asta pt k ma plictisesc sau pur si simplu nu imi mai place viata-in general,nu a mea personal-si vreau s incerc ceva nou!" sau d c nu scrie nimeni:"mi-e groaznic d frica d viitor!poate k d fapt nu merita riscul s il traiesc!" la urma urmei si asta tot o forma d viitor e!d c dorinta d sinucidere se naste din regrete si nu din fascinatia pt moarte,din curiozitatea pt necunoscut..? e cel mai umilitor epitet daruit sinuciderii.e ceea c transforma sinuciderea dintr-un act d curaj intr-un fapt blamat d cei mai multi oameni..
Oricum,iti dai seama cata invidie exista?chiar cand un om savarseste actul suprem d curaj,ceilalti nu-i recunosc valoarea,dimpotriva,il umplu d noroi!si tocmai din cauza lasitatii lor!perfidie,perversitate,invidie..mai c?cate trasaturi are si lumea asta!chiar e imposibil s-o caracterizezi intr-un sg cuvant!si totusi uite..URASC OMENIREA IN TOTALITATEA EI,URASC UMANITATEA,DAR IUBESC SI ADMIR OAMENII.nu reusesc s inteleg toate sentimentele negre p care le pot ascunde acestia in sufletele lor,dar stiu k exista!sunt groaznic d constienta d imensitatea rautatii dar inconstientul meu loveste in toate directiile k s-o imprastie!intr-un fel,refuz s-o vad.poate si pt k faptul k mi-am construit in asa fel viata si personalitatea incat nici un rau s nu ma atinga!poate si pt k un mic bine atarna in balanta mai greu decat mai multe rele.cel putin pt mine!am mai spus..sunt k intr-un clopot d sticla in care raul nu ma poate atinge!si nu o s se sparga niciodata!

Niciun comentariu: