miercuri, 12 noiembrie 2008

fragmente

E atat d linistitor s privesti negrul..

***


E clar k nu ai gasi fericirea mergand p drumul p care l-ai ales..d c atunci?d c?poate pt k nu tocmai fericirea o caut..ci doar gloria..nu stiu..tot c vreau e k numele meu s ramana vesnic p buzele tuturor!Nero,pt glorie,a dat foc Romei..as putea,cred,s incendiez intreaga lume pt acelasi lucru!

***

Am ajuns la un punct in care nu mai am nevoie d ceilalti decat in masura in care mai pastrez legatura cu lumea asta..imi ajung eu mie!

***

Ai observat k p masura c parcurgi mai mult dintr-un drum oarecum gresit ti-e cu atat mai usor s faci lucruri interzise,gresite?inceputul da,e destul d greu,dar apoi..apoi nu mai gasesti nici un motiv s spui"nu"..totul incepe s para normal..am momente in care imi dau seama k numai prin ceea c gandesc,prin ceea c visez ma afund atat d tare in greseala..dar cum altfel s merg inainte dak nu prin greseala cand viata nu mi-a oferit alta alternativa?e d mii d ori mai bun drumul p care l-am ales decat o viata k a celorlalti..da,"l-am ales",nu "il voi alege",pt k abia akum am constientizat k deja nu m-as mai putea intoarce,chiar dak as vrea..e nevoie doar d o picatura d rau k s te scufunzi apoi in el..iti dai seama k eu credeam pana acum k nici macar nu am inceput si d fapt nu mai pot da inapoi?

***

Am privit copilaria intr-o jucarie..
Nu aici,nu asa vroiam s ajung,nu?parca nu..nu-mi mai amintesc aproape..
Stiam k va fi greu s ingrop partea c ramasese pura din mine..trebuia s stiu!
M-am uitat in oglinda si deja era altcineva,nu mai eram eu..am impresia k am ajuns s spun prea devreme"trebuie",in loc d"vreau"

***

Stii ce e d fapt?atunci cand vezi k toate drumurile spre rau iti sunt larg deschise,t intrebi timid dak nu era cel putin un drumulet spre bine p care s fi putut s mergi..asta-i tot!nu e o parere d rau,ci doar o intrebare..curiozitate,s zicem..

***

Imi dau seama k mi-e relativ usor s revin la convingerea k voi reusi!nimeni nu poate trece prin viata doar zambind,dar merita incercarea!la urma urmei,viata tot nu valoreaza nimic,asa k dak nu-ti iese,n-ai nimic d pierdut!sunt prea putine lucruri c te pot opri!singura piedica c merita luata in seama esti tu insati!

***

Ce e gresit in a cere d la viata totul?nu stiu cum ink,dar o s iau d la ea pana cand nu va mai exista"mai mult"!

***

CONSTIINTA E PRAPASTIA CARE TE STRIGA S TE PRABUSESTI IN ABISUL EI!SENTIMENTELE SI REGRETELE SUNT LANTURI CARE TE LEAGA,IMPIEDICANDU-TE S AJUNGI IN VARF!

***

D unde stiti?d unde stiti voi k lumea nu e d fapt asa cum o vad eu,asa cum vreau eu s fie?d unde stiti?

Niciun comentariu: