miercuri, 12 noiembrie 2008

revenire


Se intampla uneori k din mormantul in care am ingropat parti din sufletul meu s mai iasa cate un fragment si s doara.poate k totusi nu ma cunosc chiar asa d bine.uneori,inconstient,am nevoie d lucruri p care in mod normal refuz s le gandesc.majoritatea lucrurilor p care mi le-am dorit am reusit s le implinesc tocmai pt k m-am luptat cu mine si mi-am ascuns faptul k asta durea..si,ocazional,ink mai doare..

***

Cum o fi pana la urma moartea?sunt atat d curioasa!despre viata am aflat deja prea multe,m-am saturat d ea!ah,dumnezeule!c vrei,c vrei,c vrei?c ai d fapt in cap?d c nu esti in stare nici macar s stii c gandesti?
Nu mai pot!mi se face rau cand ma gandesc la mine!sunt probabil atat d departe d c as fi vrut s fiu,dar si d c ar fi trebuit s fiu!sufletul meu a suferit atatea operatii estetice incat a ajuns un frankenstein!nu mi-a placut cum arata inainte si am lucrat atata la el pana cand am uitat cum as fi vrut s fie.sau n-am reusit s-l fac cum vroiam.acum e un nenorocit d hibrid care nu foloseste la nimic,nu ajuta p nimeni,e singur,negru,trist,mic,zbarcit,neplacand nimanui,agatat d speranta mortii si totusi legat d viata care l-a distrus.o fi crezand oare k mai are sanse ink s se transforme din ratusca cea urata in lebada?nu,nu crede!sigur!momentan chiar nu mai crede nimic,nu mai viseaza nimic,pt k visele il dor,sperantele il dor,gandurile il dor..totul,absolut totul,fiecare clipa c trece,fiecare lucru din jur il doare!
D c nu moare?
D c nu mor???

Niciun comentariu: