miercuri, 12 noiembrie 2008

nebunie


Ce dracu faci cand toate,absolut toate visele tale se duc p poola?c faci?c faci?c ar face oricine din jurul meu in cazul in care toate visele roz si stralucitoare p care si le-a faurit cu atata grija,afectiune si tandrete se duc dracului intr-o singura clipa?ce-ar face?pt k eu simt k innebunesc!simt nevoia s izbucnesc in plans,s tip,s sparg,s lovesc,sa-mi sting sufletul care arde,arde,arde..simt nevoia s fiu nebuna d legat..
Stii cum se naste un vis?pui suflet,speranta,bucurie,caldura,iubire,stralucire si din nou suflet,suflet,suflet..pui tot ce-i mai pur si mai frumos din tine..
Si stii cum te simti cand cei d langa tine iti distrug visul?si mai ales cand erai atat d aproape sa-l implinesti!!momentan as fi in stare d orice!as vrea s fac ceva pt care toti s ma judece,s comenteze,s nu le vina s creada k am fost in stare d asta!dar aici,in orasul asta,nici macar asta nu poti face!pt k aici,prin tot c faci,iti faci rau tie!si oricat d nebun ai fii,instinctul d conservare iti ramane intact!din pacate..

***

abia acum imi dau seama k probabil dintotdeauna am urat speranta!..poate k nu am fost tot timpul constienta d asta,dar e clar..am urat,urasc si voi uri toata viata speranta!abia acum imi dau seama k speranta te chinuie cu aceeasi placere sadica atat in clipele care iti marcheaza viata,cat si in altele,nu la fel d importante..
Dak ar fi vreodata s ma sinucid,as prefera s-o fac intr-un moment d asta,d nebunie temporara,decat s stau s meditez zile in sir la avantajele si dezavantajele sinuciderii..as prefera sa-mi permit s fiu nebuna d legat macar o data in viata!poate k,privit din exterior,ma agit prea tare pt o chestie minora..dar in interior,momentan,e haos si atat!totul a luat-o razna!oricum cei c se sinucid sunt considerati nebuni,asa k cel putin s mor intr-un moment in care s ma simt eu nebuna si straina d mine..

Niciun comentariu: