luni, 10 noiembrie 2008

sunt plictisita de ce vad in jurul meu...totul este prea monoton sau nu mai vad eu destul de bine lumea asta..
chiar nu suport sa vad aceleasi fete false zi de zi..:-<..sinceritatea a ramas asa doar un vis de mult uitat...cuvintele nu mai exprima sentimentele adevarate....atat de usor poti spune " te iubesc" fara sa simti cu adevarat acest lucru -de fapt daca stau bine si ma gandesc nici nu se mai stie care e diferenta dintre sentimentele adevarate si cele de forma...si nu ca ar fi mare chestie cu falsitatea asta de sentimente..dar mai sunt si persoane fraiere asa ca mine care chiar mai spera in ceva adevarat..nu doar fatzada..nu doar minciuna...chiar e atat de greu in zilele noastre sa mai faci un sacrificiu..sa tii un secret..sa respecti un om..sa il ajuti din suflet si sa iubesti din inima?
Mie una mi se pare chiar un lucru destul de dureros..si singurul lucru pe care mai pot sa il fac asupra razboiului asta de cuvinte aruncate in vant si falsitate..este doar sa imi iau scutul indiferentei----da..nu pot face altceva decat sa PAR indiferenta la tot ce se petrece in jur si sa incerc sa imi creez lumea mea---o lume mai buna in care dragostea~~bineinteles e principalul element....ideea mea e ca iubirea si sinceritatea merg mana in mana si construiesc o alta poarta spre univers...
O sa fiu mereu o visatoare si o sa cred mereu ca dragostea poate schimba ce nu poate uneori un razboi...uneori viata e grea..dar atata timp cat mai am langa mine SPERANTZA...stiu ca nu sunt pierduta de tot...ca indiferent de lucrul rau petrecut voi gasi puterea de a trece peste si poate chiar dupa raul care a trecut va veni si ceva bun la care nu ma mai asteptam dupa atata suferintza si durere...
Bineinteles ca uneori vrei sa te poti sprijini pe cineva..sa fie macar o persoana care sa fie "acolo" cand ai nevoie....doar sa privesti la cineva iar privirea sa sa iti dea atata incredere in fortele proprii ca nu ai avea nevoie nici de 1000000 de cuvinte...Cel mai rau e cand te increzi in cineva si esti tradat...sau tot asa prietenii de fatada..cand un prieten al tau urmareste doar interesele sale...
Dupa atatea observatii asupra a tot ce ma inconjoara..nu pot decat uneori sa raman asa cu un fel de gust amar..trebuie sa recunosc ca sunt nevoita si eu sa imi ascund sentimentele..si nu numai o data ci chiar de nenumarate ori..DE CE? foarte simplu***unele sntimente recunoscute te pot face sa fii sclavu lor...cum sa spui cuiva ca tii la el cand sentimentele pot sa nu fie reciproce sau sa existe alte persoane intre voi?ai prefera sa ii spui si ca il urasti sau ca nu vrei sa il mai vezi decat sa ai parte numai de durere...***sau DE CE sa spui ca nu suporti pe cineva? simplu..ca poate fi mai influent ca tine si poate avea destule arme sa iti faca un mare rau..atunci apelezi si tu..ca toti altii( cu toate ca tu esti diferit) la prietenia de fatada....
Astea sunt doar cateva lucruri pe care toti le facem dar putini le recunoastem........si stiu ca sunt buna la teorie dar probabil in viatza de zi cu zi gresesc mai mult decat pot sa imi dau seama..sper doar sa apara si luminita din capatul tunelului pentru fiecare dintre noi care are nevoie de o speranta in viatza si de un rost sau o menire...pana la urma suntem oameni..avem sentimente iar acestea trebuie sa fie si bune...ar fi bine sa se mai schimbe ceva la mentalitate si sa domine partea buna dinauntrul nostru..nu doar partea rea care parca izbucneste din orice nimic....si daca ceilalti oameni nu vor o schimbare..macar eu trebuie sa incerc sa ies din intuneric si sa gasesc lumina, speranta si dragostea ;)
Music

Niciun comentariu: