miercuri, 12 noiembrie 2008

Despre moi ;))

Moartea a trecut la pasul doi. Vrea sa ma omoare intr-o zi de joi Imi aduce amintede tot ce in viata am ratat Si de tot ce in viata asta pe mine m-a tentat OK sa incepem!!Hy` sa` traiesti :D. Eu` sunt`:-? ( Cn` SuNt`? ) Aaa` dah` in` primul`` rand`` sunt`fata`, Cum` ma` cheama`? :-??... SuNt` RaLuKa`, aNi? am` destui`` insa` nu` indeajuns` ca` sa` fiu` ''''om mare''''. :-J mAi` am` de` mancat`. am` doar` 13 ani`. ma` multsumesc` ca` jtii`vorba`vine` imi` traiesc`` copilaria``:) sh` sper`sa` nu` treaca` timpu` prea` thare`. Deoarece` e` soper` phain` sa` fii` copil` :d/ .Inspre``de0sebire` de` mn` Va` dau`` raportu`? . imi` place` sa` ma` distrez` cu` friends`>:D< , sa` asc0lt m0lta moOsIk`, sa` aflu` my` multe`` despre` mn` in` fiecare`` zii :x Imi` place` sa` m uit` la` Tv` OraSc` persoanele` alea` care` se` dau` ''mare''.. :-& snobi : ce` sa` my` zic`..hmMm`...sOnt` nesimtita` Va anuntz:-" . cEi` care`` ma` uraSc` au` aceeashi` sentiment` din` partea` mea` ;))

Niciun comentariu: