miercuri, 12 noiembrie 2008

Trewcut+

Mi-e dor...dor de tot,dor de trecut,dor de mine(adica Eu...eu cea de atunci...),dor de ..tot ce am urat mereu cred...Cine ar fi crezut?Cine ar fi crezut ca o sa imi lipseasca exact lucrurile de care abia asteptam sa scap...Cine ar fi crezut ca o sa ajung sa ma satur de ceea ce visam de ani intregi?Cum sa imi fi imaginat ca nu ma vor face fericita toate visele odata transformate in realitate?
Bani,bani,bani....cred ca la asta se limiteaza totul incepand de la un anumit moment dat...Asteptam cu nerabdare sa cresc,sa ajung odata aici unde sunt...Si acum nu mai pot...Cred ca am ajuns totusi putin prea brusc aici..Sa se faramiteze copilaria chiar asa dintr-o data?Pentru ca nu a mai ramas absolut nimic din ea...Prea brusc,prea deodata,prea repede..Unde esti?De cand nu te-ai mai uitat in oglinda ca sa te vezi pe TINE in ea??

Iti mai amintesti?Iti mai amintesti totul?Incet,firul amintirilor se intregeste..momente,unul dupa altul,ani intregi de vise,sperante,disperare,excese de fericire,zambete,lacrimi,hohote de ras,tot felul de tampenii care formau la urma urmei o viata...o viata aproape perfecta.Sunt surprinsa acum analizand saltul de la ceea ce a fost la ceea ce este,trecerea de la mine,pe care o cunosteam,la persoana aceasta pe care o vad zilnic reflectata in oglinda si cu care ma straduiesc sa ma obisnuiesc..Oare anii plini de atata dorinta de altceva au avut ca rezultat implinirea atat de rapida?Oare asa trebuia,asa era logic sa se intample?Si nu imi dau eu seama de asta oare?Am atat de des senzatia ca m-am obisnuit cu tot ce e acum...Dar in unele momente revin amintirile,amintirile acelea patrunzatoare,amintirile care dor,care te fac sa aspiri la trecut in loc de viitor..Imposibila aspiratie...Acolo nu te poti intoarce niciodata.Mi-e dor.Mi-e dor de trecut.Mi-e dor de copilarie,mi-e dor de casa,mi-e dor de mine.Atunci eram eu.13ani de mine.Si de un an...cineva..Altcineva.

Niciun comentariu: