duminică, 16 noiembrie 2008

Hmmm azi dimineata mi-a atras atentia un prieten ca nu am pus site-ul meu la status. I-am raspuns imediat sa se uite mai bine, ca e pus… el a insistat ca nu, si m-am uitat la statusul meu, care avea decat o jumatate de fraza, fara site, fara nimic. Am incercat sa il pun din nou, dar, SURPRIZA ! Nu merge sa pun status mai lung de 39 de caractere. Am vorbit cu mai multi prieteni, si nici ei nu au putut acest lucru. Ciudat, si totodata foarte enervant, dar poate isi revine… :

Update: acum, ca am multi online, vad la toata lumea numai jumatati de status-uri, iar la unii iese cate ceva amuzant. Mai exista si lume cu statusuri mai lungi, cei care nu le-au schimbat azi probabil. ;))

Update 2 (FIX): scapati de aceasta problema. Inchideti de tot (cu Exit) Yahoo! Messenger, downloadati si rulati acest fisier, apoi intrati din nou pe mess si puneti ce status vrea inimioara voastra. :) ;)

Niciun comentariu: