miercuri, 12 noiembrie 2008

joc

Pamantul e acoperit d cioburi..
D c?
S-au rupt portile cerului,au cazut ingeri si s-au spart in mii d bucati!
D c?
Pt k distanta d la cer la pamant e prea mare.chiar si pt ingeri..
D c?
Pt k nimic nu e destul d aproape..
D c?
K s speri mereu,k s nu fii multumit niciodata..
D c?
Pt k realitatea nu e niciodata la fel d frumoasa k visele p care ti le-ai facut.
D c?
Pt k lumea nu e"imperfecta",ci rea pur si simplu.
D c?
N-ai intelege..
D c?
Pt k cei buni nu inteleg raul.lumea a devenit rea din cauza oamenilor rai.a fost d ajuns o singura samanta d rautate k ea s se intinda p tot pamantul.
D c?
Pt k rautatea e o buruiana,creste peste tot,fara s aiba nevoie d ajutor si nu moare niciodata.
D c?
Pt k numai in povesti binele invinge raul.
D c?
Pt k imaginatia e singurul loc in care oamenii buni inving raul..oamenii buni nu inceteaza niciodata s viseze.
D c?
Pt k altfel ar muri..
D c?
Constinta victoriei finale a raului ucide..
D c?
D c?
Da,d c?
Nu stiu..nu stiu nimic,ma invart printre ganduri,ametesc,caut cu disperare ceva,dar nu stiu c..gasesc totul,dar e nimic..ma nasc si mor in fiecare clipa..vreau totul dar nu stiu c vreau,nu inteleg c si d c vreau..stau p loc dar alunec in gol..o parte din sufletul meu trebuie s se nasca ink,o parte a murit.sunt satula d tot,e prea mult,dar nimic nu ajunge,nu-mi mai ajung eu mie..la un moment dat,unui"d c?" i se raspunde"nu stiu"..
Tu cum esti?
Eu?
Da.te afli printre oamenii buni sau rai?
Eu..eu incerc s ajung printre cei rai..
D c?
K s nu mai doara..
Ce?
Nimic..totul.

Niciun comentariu: