sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Mister

Era ora 19:30 ...Intuneric ...doar felinarele ce iti mai lumineaza calea ... Iar frig... Iar iz de toamna iar ceaiuri si cafele urmarind lenesul balans al pendulului... iar miros rece cu vuiet de trecut, iar imagini triste dar pline de farmec... iar departarea de vechile obiceiuri, iar frica de nou si necunoscut... iar romante puerile si vise de maretie, iar prinsi in plasa deziluziei si a dezamagirii... Mereu cautand ineditul, cadem prada propriilor capricii... mereu dorind sa ne departam, ajungem doar sa ne apropiem mai mult...incerc sa ajung in parc....trec prin fata cimitirului ....ma opresc pentru moment... un fior imi strabate corpul...dar alte imagini ruleaza acum in mintea mea...iar vant, obraji rumeni, lacrimi in ochi si buze crapate....Intr`un tarziu ajung in parc....acolo mai multa liniste .....un trecator ce mai trece pe langa mine shi cu un glas subtire intrebandu`ma cat este ora...ma asez pe banca ...si un lenes vant bate dintr`o parte ....simt ca cineva ma urmareste decand am plecat din fata cimitirului ...dar no bag de seama ...E 21:40 ma gandesc sa ma duc akasa....iar tre sa trec prin fata cimitirului ...nimeni pe strada ...imi ia`au inima in dinti shi trec ....ma mai uit pentru un moment la mormintele parasite ...shi deodata vad ca iese cineva ...shi vine spre mn ...era o batrana in varsta de 65-70 de ani..."domnisoara dorsti sa ma ajuti shi pe mn" "da ..dar cu ce as putea sa va ajut"...."poi sa vii cu mn un pic in cimitir ca sa il ajuti pe sotul meu ...deoarece s`a impiedicat si a cazut ...shi eu singura nu pot sa il ajut" .."desigur" ...am intrat cu dansa in cimitir .....ajungem in fata unui cavou...."nu va suparati ca va intreb ....da...."...."dar unde e sotul meu? asta doreai sa ma intrebi?"...."da...."....."poi nu il vezi"....am stat un pic si m`am uitat in jur .....shi nici urma de vreo persoana......"dar nu il vad".....shi batrana m`a rugat sa tragem amandoua capacul de la cavou.....desi >>stupefiata <

Niciun comentariu: