miercuri, 12 noiembrie 2008

"akasa"

Ma simt atat d obosita d Radauti..orasul asta e k un vampir,imi suge toata viata viata din mine,ma seaca d energie,d putere,d vise..ah,locul meu nu e aici,nu e aici!
Tot c e bun inauntrul meu se scurge in maruntaiele acestui oras!asa trebuie s fie si iadul probabil:locul unde oricine si-ar dori s stea_dragut,curat,plin d verdeata si d ciripitul pasarilor,linistit,perfect..in aparenta!!dar k un trup ros d toate bolile p dinauntru,mort,intrat in putrefactie,emanand cel mai dezgustator miros!

Cum am nimerit aici oare?blestemata fie ziua in care soarta a decis sa-mi petrec 13 ani din viata in orasul asta nenorocit!blestemata!
Cine-a trait vreodata aici,e k si cum ar fi insemnat p veci cu fierul inrosit!nu scapa niciodata,oriunde ar fugi!intelegi?..niciodata!

Niciun comentariu: