luni, 17 noiembrie 2008

secret

Închide ochii.
Auzi acea melodie...de ce îţi aminteşte?

Eu de îndată ce închid ochii vad un film...un zâmbet sincer şi chicoteli de fericire.Sunt fericită!Am o familie frumoasă, nişte prietene de care-mi va fi extrem de dor în viitor şi pe care în ciuda faptului că ne-am certat şi avem diferite percepţii, sunt prietenele mele, cu bune cu rele şi pe bune, nu ţi le-aş da.Am strâns amintiri frumoase...cu şi fără ele.
Şi se întâmplă ca oridecâte ori aud o melodie să-mi aducă aminte de ceva, de un moment din viaţa mea, fericit sau...nu tocmai.
Mă întrebam în schimb cum ar fi dacă am putea avea o asemenea putere astfel încât să putem vedea în trecut altora.Cum ar fi să vezi ce simte cu adevărat cel de lângă tine când aude o melodie...Poate aberez, dar cred că fiecare melodie are secretul ei.Pe acorduri fine spionează multe şi împletind cu măiestrie notele află tot mai multe secrete.
Sunt curioasă care e secretul melodiei pe care o ascult acum...

Niciun comentariu: