vineri, 22 august 2008

asteptare

Astazi mi-am facut o zi mai libera si m-am plimbat. Tot imi promisesem de mult. Si am inceput sa colind si tarabele cu martisoare. In mare parte sunt aceleasi din fiecare an, prostioare cum imi place mie sa spun.

Dar pentru mine primavara inseamna altceva decat o imitatie ciudata a ceva ce numai vanzatorul stie ce. Pentru mine primavara inseamna flori si soare, bucurie si forfota.

Imi place sa primesc flori, imi plac lalelele, imi place sa le vad cum rasar in gradina si imi place sa le astept sa infloreasca. Sunt bucuria mea.

Primavara este o indelunga asteptare. Este intruchiparea rabdarii, a asteptat atata vreme, o iarna intreaga, sa se dezvaluie atat de frumoasa. Si-a pregatit frumusetea sub zapada si noroi pentru a ne putea bucura de toate! Deocamdata nu s-a desfasurat, inca mai asteapta sa isi infloreasca pomii, acum numai ne avertizeaza pentru splendoarea ce va fi.

As vrea sa pot si eu sa astept atat, sa am rabdare. Dar inca nu am ajuns la intelepciunea primaverii. Mai am de asteptat…

Niciun comentariu: