joi, 28 august 2008

[Franturi de poveste-valiza cu vise]....101 reasons to run!


Ma intreb daca inca mai conteaza ceva.....fiecare gest imi sugereaza ca nu.....ca pur si simplu n'a existat....pt tine....nimic.....
Ar fii absurd sa pretind ca vreau sa colorezi cu mine cand oricum eu sunt singura vinovata, nu?Cand doar eu ma ascund si ma comport prosteste si cred aiurea in vise si dorinte posibil realizabile.....din cand in cand imi amintesc...ca posed un atelier de reparat vise...poate ca ma consideri un cultivator de vise interzise de lege...poate ma intelegi, poate nu....oricum tacerea asta ma doare cel mai tare.....uitam sa fim noi....si tu uiti sa'ti inalti zmeul pe care credeam ca'l iubesti...

E inceputul asta de toamna cu vise secate...dorinte moarte si'ngropate de mult...iluzii desarte si prafuri de stele nestinse...iar noi suntem destinati sa ii inviem pe toti si pe toate..fiecare vis si fiecare zeu...Altfel, nu ne putem naste propria dorinta(pt ca speranta'i doar o amagire absurda)...care sa ne mai ghideze pe langa inca un vis pe care tot noi il vom omori.....

Si atunci aleg sa fug....tu taci.....si eu fug....pt ca nu'mi gasesc betisorul cu care aman2 am scris pe nisip....ca o sa avem zmeul nostru...c'o sa dansam in parc si'o sa descifram fiecare dorinta ....o sa'mi spuneti ca asta se numeste poate resemnare....doar resemnare si lume fara culori...certitudinea asta'i prea dura cu mine si mai ales ca stiu cine a ales drumul asta.....credeam ca e mai bine asa dar simt cum imi macina fiecare celula toata povestea asta cu sfarsit abstract.....am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma scutur de praful asta de vise si sa las copilul din mine acasa....dar n'as mai fii eu....si toata chestia asta ar avea un nume:INCEPUT....de ce sa ajung la aceeasi chestie care ma pune in imposiblitatea visarii?Sunt o visatoare imi spuneti....eu cred in visele astea......si chiar daca din ele n'am reusit sa materializez nici unul.....stii bine ca ti'am promis ca ultimul e al tau.....si tot ce e pt tine ma face sa fiu eu cea care spune ca a castigat....ciudat.....

Stiu ca de vreo 20 de ani tot astept ca oamenii sa realizeze ca nu sunt ca mine si sa corecteze neregula asta.....dar m'am saturat sa tot astept....sunt constienta ca neregula asta sunt eu dar pur si simplu chiar nu e nimeni sa ma faca sa fiu "real one"?...Si totusi m'am saturat de atata realism....veti spune ca whoaaa....eu?realista?DA!!!!poate mai mult decat as vrea si mai mult decat credeam ca as putea fi....tocmai ea, ratiunea....ma omoara....secunda cu secunda...


Poate nici nu am nevoie de 101 reasons to run....sunt eu si asta e cel mai pregnant motiv....I don't need anything else...

Niciun comentariu: