vineri, 29 august 2008

nu-mi place

un bulevard. frig afara, cald sub hanorac.
stele. intuneric, lumina de la felinare.
casti. un caine (al meu).
muzica. melodii neascultate de ceva timp.
amintiri. eu mergeam.

in casti:
"ramas cu pumnii stransi nu mai puteam decat sa mai repet vreo doua versuri obsesiv in gand
si nu se stie cum si doamne vad si acum fumul de tutun din care s-au nascut povestile
ce-am vrut sa vi le spun dar ce-i ciudat e c-aveau ochi ce va priveau urat
si aveau si maini caci mi le-am pus pe piept ca pe un scut
si atunci au inceput sa nasca alte povesti despre
copii ce cresc si ajung batrani ce nu mai stiu ce-nseamna "te iubesc"
si sunt povesti ce plang cu lacrima celor ce le graiesc
si daca tac
le-aud cum rup din suflete sa-si puna-n randuri punctele "

in timp real:
[cainele vede un copil, vrea sa sara pe el]

- amun stai!
- a, e ok, se joaca.
- stiu ca se joaca dar daca sarea pe copilul dvs il darama.
- da, asa e.
- si nu trebuie obisnuit ca se face mare si ne darama pe toti...
- e...acum cat e mic sa profite.
- daca profita acum nu il mai invatam...
[copilul. 3 ani juma. infofolit.]
- e tanal si sabatic!
- nu e salbatic...dar e micut ca tine si isi arata iubirea..e ca si cum te-ar lua in brate.
- pai si de te nu il latati sa ma ia?
- pai te-ar darma si daca cazi, te doare...dar uite, il las mai aproape. te pupa vezi?
- asa fac si oameni, de aia nu-mi pac! [ofteaza] hai mami sa pecam acata!

inaintam. ne pregateam si noi sa mergem acasa.

in casti:
"te rog...te rog, te rog iubeste-ma putin ca daca ai vrea, tu m-ai putea scapa de chin..."

in timp real:
[langa mine 2 barbati. 30 de ani. afaceristi la costum.]
- hai mah sa plecam de aici ca sediul e in alta parte.
- alta parte nu exista.
...
in casti:
incet...ma asez la capul patului...cine'i langa acum cersind curaj? un prost! croind din nisip pavaj..."

in timp real:
deschid usa si intru in casa.

"Fericita, ca o actrita care tocmai si-a sfarsit o tirada de mare efect, trecu prin fata lui si iesi din salon, cu un zambet in coltul gurii, senina si triumfatoare.
Si el nu o ucise!"

Niciun comentariu: