joi, 28 august 2008

Cel mai zmeuuuuuu....:)

Azi nu am chef sa postez!!!Ma rog asta o sa fie tot un post:D....Ideea e ca m-am impacat cu cel mai zmeu fara antenaaaaaa\:d/....ha ha!!!Bine asta pt ca prietenia noastra valora 2 bani:))))ha ha....cel mai luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung post!!!!ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......oricum...eu pana azi....mai trz, trebuie sa fac rost de un anumit certificat ISO de facut clatite:)))ma rog....10 000 ron, o nimica toata pt niste clatite:D:D:D....moaaa......si ce daca sunt ciudata?i don't care???????acum mai am un spiridush zmeu!!!!!!si cum spunea"dedic aceasta melodie pt locul 1!!!!!!numai 1:)))))))cel mai zmeu"(cine ne aude zice ca suntem manelisti:)))O DAAAA=)))...ha ha suntem raznaaa.....asta e;)....
:)
:)
:)
:)
\:d/
\:d/
Pentru prima oara lumea e a meaaaaaaaaaaaaa....o lume la picioare....ce sa fac cu eaaa:-??

Ce seara....linistea nelinistii noastre. Eram inca insuficient satui de paradoxuri. A trebuit sa simt ca ma sufoc, pe dinauntru, ca sa accept ca poate vrea sa plec. Pana si felul in care vorbim e doar un joc de cuvinte, un extaz trist care, invariabil, oboseste si distruge. Cu privirea albastra si mereu interpretabila, ma ucide incet. Ca şi cum ar vrea. Ca si cum ar avea dreptul. Drepturile i se potrivesc mai bine decat dorintele, poate....e bine ca....macar avem ce sarbatori azi:)

Nu va mai zic la revedere.....am spiridushii mei care-mi spun povestea mai departe......asta'i cel mai fericit blog dar si cel mai plin de tristete....o sa va pierd......:(....pana atunci.....facem clatite si cu si fara certificare pt firme de constructii fara de care spiridushul zmeu nu are curaj sa bea cafea da ora 13 sau sa manance clatite facute de....de....de MINE!!!pe mare dreptate, nu?:))))))iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ce spiridushi mici am:X:X:X.......VA IUBESCCCCCCCC!!!!acum va am pe toti!!!!I don't need anybody else....(but you...:(...tu...tu nu esti...)...!!!!

Trebuie sa spun"La revedere" intr-un fel sau altul....conteaza cum?va las si voua putin din fericirea asta....nu prea multa pt ca e a mea:)....va las si niste versuri....oricum....tot ce pot sa spun este ca ....life is more than a song.......am plecat......incep alta carte in noaptea asta...:)pot sa nu citesc si fiti convinsi ca voi fii extrem de incantata.....cuz i'm happy....si all this happiness is mineee!!!stiu...este un egocentrism necesar....si ce daca....sunt eu, indiferent de directia sentimentelor mele....pe unii va iubesc, de altii i don't care....sunt eu, cu tot cu visele mele ratacite in sertarul din bucatarie....cu toate cuburile de zahar si pliculetele de ceai...cu fereastra mea nefereastra fara perdele si realitatea mea, atat de departe de realitate....abstractul impresiilor mele descrise pe blog.contradictoriu asteptarilor.....imposibilitatea de a-mi imagina cum si daca....seri si seri la rand in care n-am facut decat sa evit sa visez....Clinchetul paharelor, acordurile mute ale casei goale, covoarele scamosate si parchetul ranit, aceleasi umbre amenintatoare pe geamuri, uneori. Perspectiva singuratatii mele , nebunia mea asumata de fiecare daca cand auzem"esti ciudata"...nici macar nu ma mai mira....inainte ma bucura.... Aberatii in randuri......acum......acum ascult ...gata.....:).....iar n-am antena la zmeu.....e mai bine fara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!v-am zis eu ca lucrurile astea de "2 bani" ma fac fericitaaa???v-am zis, v-am zisssss.....:)

Plecccccccccc.....Buna dimineata si voua....!

Niciun comentariu: