vineri, 29 august 2008

sa vii da? promit...

hai sa-ti arat...stii melodia asta? o canta "x". e super p*z*a!!!
- ia, da sa vad...
1 minut...
2...minute...
[priveste in gol. clipeste totusi...rar...dar clipeste.]
- deci? iti place melodia?
- nu stiu. nu am ascultat-o...
- bine, pun alta, ti-o dau diseara.
- ok...
- so, povesteste-mi de "stelussa verde"
- nu vreau sa vorbesc despre asta, te rog. uite daca vrei, iti zic pe mess diseara.
- dar niciodata nu-mi zici.
- daca nu intri...
- of! uite, la 10 intru.
- incerc sa rezist pana atunci...
- de ce? iar te gandesti la ...
- la ce?
- la piesa care ti-am pus-o, de la queen?
- hehe..nu copil...oricum daca ar fi sa ma razgandesc, nu ei ar reusi sa ma...convinga.
- stiu...
- am chef sa scriu un blog.
- te cred. vad.
- ...sa-mi dai piesa diseara. stii ca am atata nevoie de ea.
- da, iti promit.
- .... mi-e dor sa vorbesc cu tine.
- ...serios?
- da...
- intru pe mess diseara...
- as prefera sa nu fie singur fel de a comunica messu...
- tu nu vezi ca atunci cand ne vedem nu vorbim decat de muzica?
- stiu...vad...
- sa intri da?
- incerc...
- ok. multumesc...
- ...nu.
- nu?
- nu!
- ... intr-o zi, toate pietricelele astea o sa fie diamante...o sa vezi...iti promit...sau daca nu-ti promit tie, macar imi promit mie...

Niciun comentariu: