sâmbătă, 30 august 2008

o mika poveste..."mika"

Nu vazusem nicaieri o astfel de papusa, dar tristetea lui iremediabila m-a facut sa insist in cautarile mele. Isi dorea o papusa, iar eu imi doream sa il vad fericit. Am incercat sa imi aduc aminte unde era papusa mea. Unde era.. unde era.. Voiam sa ii fac o bucurie, asa ca nu m-am gandit prea mult. Am intrat in camera interzisa, acolo unde o inchisesem demult si unde nu mai intrasem de ani buni. Am pasit cu sfiala, uitandu -ma dupa cutia cu floricele. Era cocotata undeva sus, acolo unde se pun de obicei lucrurile pe care le folosesti rar. Acolo o pusese prima oara bunica. Si apoi mama. Si in cele din urma eu. Ar fi trebuit sa o las acolo, pentru nepoata, dar ochii lui tristi ma faceau sa nu am pace. Am dat-o jos de pe sifonier, am privit-o indelung, am curatat-o de praf si iar am privit-o indelung... Era o ALBA CA ZAPADA veche si oarecum aducea cu fata din visul lui. Nu era chiar ca aceea, dar era o papusa. Mai de pe vremuri, un pic mai rotunjoara, cu zambetul ceva mai palid si care spunea "mama", nu "te iubesc", cum isi dorea el. In mintea mea, era cam acelasi lucru, dar se pare ca ma inselasem amarnic. Am luat totusi papusa de la locul ei, hotarata sa o daruiesc, in speranta unui zambet. Am ambalat-o intr-o cutie frumoasa si i-am dus-o. Eram foarte emotionata. Probabil era obosit. Sau poate am gresit eu. Sau poate nici una nici alta. Sau... rnNu stiu exact ce s-a intamplat. I-am oferit darul si am asteptat sa se bucure. A desfacut tacticos funda, apoi a dat capacul la o parte. Nu se grabea. A luat papusa din ambalajul fosnitor si a privit-o cu raceala: "Ce e uratenia asta? Iti bati joc de mine? Cu ce ti-am gresit de merit o asa gluma proasta?" Imi suiera privindu-ma ca un bisturiu intunecat, aproape feroce. rnM-am ridicat sovaind, tremurand, convinsa ca visez urat. Bulversata. Blocata. Umilita. Rusinata.. Am dat sa plec, sa raman, sa vorbesc, sa tac. Nici eu nu stiam. Afara deja ploua. Obrazul strazii fierbinte scotea aburi sub ropotele reci. Nu aveam umbrela, dar... Deodata, pleosc. In fata mea, papusa aterizase aruncata fara mila, in baltoaca de pe trotuar. Am privit-o inmarmurita. Mi se parea sau chiar semana cu mine? Stropi de ploaie se scurgeau pe obrajii albi, de parca ar fi plans.Stateam sub scara casei vechi si mirosea a pisici, dar nu ne vedea nimeni, asa ca de multe ori ajungeam acolo, pentru a fi impreuna. Locatarii intrau in gangul rece si urcau scara uriasa de lemn, fara sa se mai uite dedesubt. Cand auzeam pasi, ne tineam de mana strans, ne tineam respiratia, ne tineam iubirea in brate. rnrnAh, eram atat de mici, ar trebui sa spun, dar nu sunt convinsa ca e asa. Din toata clasa, il preferasem pe el, cel mai timid si mai tacut baiat. Nu spunea niciodata nimic si era ciudat in sortuletul lui albastru cu papion. Micut, slabut, deloc inalt. Daca il intreba ceva educatoarea, rosea si nu deschidea niciodata gura. Dar eu stiam ca stie. Stiam ca prefera sa taca, dintr-un motiv foarte important. Stateam totdeauna langa el, aveam scaunelul meu pe care mi-l pastra, pentru ca se intelege ca intarziam. Nimeni nu se aseza acolo, era o conspiratie universala. Iar eu o faceam cu o nonsalanta de regina. Eram foarte constienta de sentimentele mele, de iubirea aceea coplesitoare, care imi tinea respiratia sus. Si stiam ca nu vreau nimic altceva decat sa ii simt alaturi maneca scrobita si albastra, atingand-o pe a mea. Un val de emotie imi inunda obrajii si atunci il priveam cu coada ochiului. Fericita. rnrnDa, si el stia. Si el astepta acel moment. Si, pentru a nu-l pierde, prefera totdeauna sa nu raspunda la intrebarile educatoarei, parand timid si prostut. In realitate, aveam secretul nostru, iar el il pazea cu sfintenie. Eram atat de impresionata de felul grav si total prin care nu renunta niciodata la acest gest. Pentru nimic in lume nu ar fi renuntat, iar eu eram coplesita. rnrnVacanta era o jale. Dar intr-o zi, am plecat sa il caut. Si, fireste, l-am gasit. Am fost foarte uimita sa imi dau seama cat de aproape locuia si cat de simplu ar fi fost sa ne vedem, doar dorind acest lucru. Facand doar primul pas. Purta pantaloni de catifea si o bluza albastra, dar nu mai era atat de inefabil. Nu mai era timid. Era vesel si plin de viata. Am ramas uimita. Era cat pe ce sa raman dezamagita pe viata, cand, s-a petrecut ceva cu totul neasteptat. Pentru mine, un miracol. Era cu spatele la mine. Vorbea cu o alta fata Deodata, a tacut. A incetat sa isi mai miste bratele. A ridicat un pic capul si a privit cerul, si a ramas incremenit. Apoi incet, incet, s-a intors si m-a privit direct in ochi. Era el si avea aceeasi emotie. Nu am inteles niciodata cum m-a simtit, ce a simtit, ce s-a intimplat. rnrnDar eu eram altfel, asa ca i-am sarit in brate si am inceput sa plang disperata, parca topind in lacrimile absurde toate tensiunile din zilele lipsa. Sa nu credeti ca s-a pierdut cu firea. Nu, nici vorba. M-a mangaiat pe par, exact cum mi-as fi dorit, si a spus exact ce mi-as fi dorit: "Hai, nu mai plange. Gata, gata. Totul s-a sfarsit acum, nu mai plange". Si asta a fost tot. rnrnDin acea zi, mult timp, am fost nedespartiti. Ne intalneam si "plecam prin lume", cum spuneam noi, sa exploram. Iar cand nu ne mai intelegeam cu nimeni, ne ascundeam sub scara veche si, cu glasuri mici, ne spuneam pasul si ne dadeam sfaturi. Aveam 6 ani. Eram asa de mare deja .viata unora e ca o telenovela, numai ca e Live, e ca pe scena. esti actorul principal in rolul principal chiar daca piesa ti se pare un cosmarnecazul - daca ar mai putea fi vreunul - este ca in aceste conditii, in care viata este produsul electricitatii, pentru cine intra sub plafonul apasator, totul parea gol. doar o stare de iritare locuia acolo, pentru ochiul normal si simturile incete, subdezvoltate.rntogether we made it,we made it even though we had our backs,up against the wall,see a nigga survived the worst,but my life is glorious ,but I know that I leaped every hurdle,and I'm so victorious ,take a look I'm a symbol of greatness,now call a nigga Morpheus ,as force securin' the win, but they,believe I'm so notorious ,you know that I've been 'bout my bread,even though we rappin' now ,we used to live on the strip even though,a nigga higher level trappin' now ,,superseded everyone of my little struggles and ,so failure has never ever been an option ,a nigga paper long like rush hour traffic,and I'm about to take the hood shoppin' ,together we made it,we made it even though we had our backs,up against the wall ,forever we waited,and they told us we were never gonna,get it all we took it on the road,to the riches ,to the ghetto ,rnin the projects, to this bangin' instrumental ,rise with me ,come and get it ,yeah, yeah, yeah, yo,when it all got started we were steadily,just getting rejected,and it seemed like nothin' we could do,could ever get us respected,at best we were stressed at the worst,they probably said we're pathetic,had all the pieces to that puzzle,just the way to connect it,i was fighting through every rhyme,tightening up every line,never restin' the question if I ,was out of my mind,it finally came time to do it or let it die,so we put the chips on the table and,told them to let it ride, sing it ,together we made it ,we made it even though we had our backs,up against the wall ,forever we waited ,and they told us we were never gonna,get it all we took it on the road,to the riches,to the ghetto ,in the projects, to this bangin' instrumental ,rise with me ,come and get it ,yeah, yeah, yeah, look,,in case you misunderstand exactly what I'm buildin',this shit that I can leave for,my children's children's ,now on the wake up I smile, to see how far I've come ,for sales when I'm stripped,to negate the hustle from ,from nights in jail on a bench using my muscles son ,to countin' money like Dre and Jimmy and Russel was ,but now I live when I dream, you see we finally did it ,let's make a toast to the hustle,regardless how you get it, sing it,together we made it ,we made it even though we had our backs,up against the wall ,forever we waited ,and they told us we were never gonna,get it all we took it on the road,to the riches ,to the ghetto ,in the projects, to this bangin' instrumental,rise with me ,come and get ït ,yeah, yeah, yeah, rnimi ceri prea mult;,nu cred ca am sa pot vreodata,sa rup din cerul meu o stea,si-o luna totodata.,-----------^^^^^^>>>>>>>>>pe cerul meul nu este luna,,a fost furata cand imi era aproape,insa am inteles motivul,,era iarna,... era noapte.,----------^^^^^^^^^^^>>>>dar stele mii si mii se nasc,cu fiecare clips care trece,si nu le vrei, nici nu iti plac,caci era iarna,... era rece.,--------->>>>>>iti pot da soarele de vara,si stele-o mie legate intr-un cult,,rn nu le vrei, iti spun cu indrazneala,,imi ceri prea mult.De ce sa auzim si de ce sa avem urechi pentru auz?Atat de pacatosi sa fim noi incat sa fim nevoiti,sa avem,sperante, pentru frumusete, pentru duiosie, ochi,si pentru alergare, picioare?,Atat de nefericiti sa fim noi,ancat sa trebuiasca sa ne iubim.,Atat de nestabili sa fim noi,ancat sa trebuiasca sa ne prelungim,prin naştere,tristeţea noastra urata,şi dragostea noastra infrigurata ,Iertarea inseamna a te ridica mai presus decat cei ce te-au insultat.O fata,daca vrei sa fie a ta,trebuie s-o ceri diavolului,sa-ti dai sufletul in mainile lui ca sa ai dragostea ei intreaga În umbra anilor deşerţi ,Vor trece anii fără rost,Ce-i cauţi printre stele,Şi regreta că nu ai fost,Loiala gandurilor mele.,Nu vreau ca-n parul tau balai,Sta-ai vestezeasca crinul,,Apoi … uitarii sa ma dai,Sfidandu-mi iar destinul.,De ce oare ma ocolesti,si-mpraştii tot norocul?,El îiti surade sa-l doresti,Iar tu! Te joci cu focul.,Nu-l agita caci arde rau,Cand lava te atinge,Cu toata apa din parau,Nimeni nu-l poate stinge.,Nu intelegi si nici nu vrei,Sa vezi poteca dreapta?,Ai prea multi sfetnici? Dar si ei,,Ca sa gresesti asteapta.,De ce tu grija nu mi-o porti,Ce-o ştii că-i pentru tine?,Şi măsori anii pentru morţi,Crezând că aşa-i mai bine.,Când peste timp vei regreta,si-mi vei lansa chemarea,,Va fi tarziu, eu n-am uitat,,Dar n-o ss-mi schimb parerea.,Nu stiu de azi sau maine mor,si nu voi sa-mi ramana,,Chipul an mintea tuturor,Nici macar o farama.,Tot ce-n oracol mi-a fost scris,,Viata-mi mai mult sumbraa,,Eu am visat, dar n-a fost vis,,Ramana ca o umbra.an umbra anilor deserti ,Ai sa te-ntorci vre-o data?,Putea-vei dragostea sa-mi iertiAtunci, ca niciodata?,Semnal speranei i-am cerut,Caci nu te pot uita,,Te vreau si… tot mereu te-am vrut,Dar nu mai esti a ta.,rnintreb mereu, si-am intrebat,Dintre peretii reci,,Dar nu-mi raspunzi, ca m-ai uitat,,E un repros pe veci.,Sa vii totusi la capatai,Cand valuri se vor stinge,,Pe pleoape-mi, numele sati scrii,Caci nu te mai pot plange.,Gropari la tintirim m-or duce,,Sau la o margine de drum, ,Sa-ţi ceri iertare printr-o cruce,,Mi-o fi mai bine, ca acum.,Din zari un stol de ciori s-apara,,Rotindu-sesi peste nori,,In fiecare zi, spre seară,,Lansand semnale de fiori.,Tu… Draga mea, rămai o floare,Ca liliacu-n luna mai,,E prea tarziu sati ceri iertare,,Sunt vesnicie… Nu ma ai.,Dragostea este misterul intre doi oameni, nu asemanarea dintre ei .Dragostea rezulta mai ales din aptitudinea de a iubi, existenta in noi insine, si nu neaparat din faptul ca partenerul are reale calitati pentru a fi iubit Poate parea absurd sfatul: e bine sa faci dragoste numai daca si numai dupa ce aceasta exista deja .Nu avem voie sa lasam totul la voia intamplarii, asa cum nu avem voie sa ne inecam. Inoata! Daca esti destul de destept sa nu deplangi trecutul pentru ceea ce nu a cunoscut, sa te compatimesti pe tine pentru ceea ce trecutul a cunoscut .O iubire mare e mai curand un proces de autosugestie... Trebuie timp si trebuie complicitate pentru formarea ei... Orice iubire e ca un monodeism, voluntar la inceput, patologic pe urma.Maine sa iubeasca cel care n-a iubit niciodata si cel care a iubit sa iubeasca maine.Mai bine o noapte eterna decat o zi fada, mai bine obscuritatea decat o lumina stearsa.Nimic n-a fost niciodata este soapta care ne mangaie in amurguri.. Ce este prezentul aceasta. jumatate a timpului pentru cel impatimit de viitor? Primul pas pentru a nu fi nefericit este sa nu ai timp sa te gandesti la nefericire .Invata sa cunosti oamenii printre oameni; invata sa meditezi asupra lor in singuratate.Fiecare lucru are frumusetea lui, dar nu oricine o vede.Unii nu sunt intelepti decat cu conditia sa traiasca intr-o lume de nebuni.Sentimentele nobile duse pana la exagerare dau aproape acelasi rezultat ca si marile vicii. In viata exista doua tragedii. Una e sa nu obtii ceea ce-ti doresti. Cealalta e sa obtii.Ma indoiesc, deci cuget. Cuget, asadar exist. rnCe este omul, cand folosinta timpului sau, sunt numai somn si mancare? O vita si nimic mai mult! rnDaca n-am avea atatea defecte, nu ne-ar face atata placere sa le observam pe ale celorlalti. Vreau sa vorbesc numai despre pumnale, nu sa le intrebuintez. O calatorie de mii de mile incepe cu un pas. rnPestii se prind cu undita, iar oamenii cu vorba. Pentru orice realizare primul pas este curajul. rnCine minte o data trebuie sa se obisnuiasca cu minciuna; deoarece ai nevoie de sapte minciuni pentru a proteja una singura.Toate neputintele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria tristete. Prieten se numeste omul care te ajuta fara ca verbul sa fie urmat de un complement circumstantial de timp sau de loc sau de mod. Ce a fost va mai fi si ce s-a facut se va mai face: nu este nimic nou sub Soare. (Cea mai frumoasa si mai profunda traire omeneasca este misterul. Stiu ca nu stiu nimic, si nici macar asta nu stiu. Candva totul va fi bine, iata speranta, acum totul este bine, iata iluzia. (Trebuie sa te pricepi sa fii cand zeu, cand porc, dar totdeauna cu gratie.Uitarea si mersul mai departe sunt cea mai buna intelepciune.Din moment ce nu exista lucruri simple in univers totul este complex.N-are rost sa-ti faci probleme gandindu-te ca o sa mori. Oricum acesta va fi ultimul lucru pe care-l vei face.Iubirea orbeste. Si exact in momentul acela femeia profita.Butoaiele goale fac cea mai mare galagie.Placerile sunt ca florile: dupa ce pui mana pe ele, se ofilesc.Nu folosi o spada ca sa-ti gonesti musca de pe caciula. bine sa tii cont de ceea ce simt cei din jurul tau, dar nu opri masina de teama ca au ametit rotile. Cu cat cauti sa placi la toata lumea, cu atat esti in primejdie sa nu fii respectat de nimeni. Ironia este felul cel mai rafinat de a expune defectele altora. Dar nu toata lumea are talentul de a manui o treaba atat de gingasa si dificila. Nu zi niciodata "nu se poate", ci începe cu "sa vedem".MAI USOARA.rnDar foarte plictisitoare..daca nu exista cineva care sa ne calce pe nervi ori care sa ne ajute...viata ar fi un dezastru:-?? intrebari si raspunsuri Lasa-l sa ma sarute cu saruturile gurii sale: pentru ca dragostea este mai buna dacat vinul Toate gandurile cu adevarat intelepte rnau fost deja gandite de mii de alti oameni inaintea noastra; rnca sa le facem insa cu adevarat "ale noastre",rntrebuie sa le gandim iarasi noi insine, sa le repetam cu evlavie si respect,pana cand vor deveni o parte din viata si experienta noastra intima Dragostea este asemenea tusei: nu poate fi ascunsa O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara Cand dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor par a fi adormite in armonia raiului Spune-mi pe cine iubesti sa sa-ti spun cine esti Iubim sa fim indragostiti, acesta este adevarul Dragostea este darul pe care Zeii l-au dat Oamenilor singuri de sub cer Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata Dorinta de a fi iubit pentru ceea ce esti in tine insuti este o reflectare a Inimii lui Dumnezeu care se oglindeste in inima noastra Iubirea este o prietenie care a luat foc.rnrnIubirea este singurul lucru care poate fi impartit la infinit fara sa se micsoreze.Dragostea este un joc ciudat: sau amandoi castiga sau amandoi pierd ...Dragostea marcheaza triumful imaginatiei asupra inteligentei.Credinta castiga cel mai mult, umilinta primeste cel mai mult, dragostea insa lucreaza cel mai mult.Credinta face totul posibil; dragostea face totul usor.rnrnNu poti porunci inimii! Dragostea se castiga, respectul se merita.Indragostirile sunt ca varsatul de vant: formele cele mai grave apar la oamenii mai in varsta.Dragostea nu intreaba: "Cat trebuie sa fac?", ci "Ce trebuie sa fac?"Adesea, oamenii uita ca una din componentele importante ale dragostei este vointa de a iubi.A fi indragostit de cineva inseamna mult mai mult decat a fi stapinit de un sentiment coplesitor - inseamna a lua o hotarare, a face o judecata, a te angaja printr-o promisiune. Daca dragostea ar fi doar un sentiment nestatornic n-ar exista nici o baza pentru fagaduinta de a iubi pe cineva pe toata durata vietii.Sentimentele vin si se duc. Cum as putea promite statornicie daca m-as baza numai pe ele, fara sa ma biziuesc pe judecata mintii si pe vointa caracterului?Cine nu cade nu se poate inaltaIntr-o dragoste adevarata trebuie sa fii putin sclav pentru a fi liber, adica sa nu .Am atins ganduri care erau ascunse, am atins vise care dor… La inceput m-am speriat..de intensitatea lor..apoi am zambit.. Nu era durere..erau acorduri.. Mute pentru altii..Liniste pentru mine… Le simt cum vibreaza..vibreaza linistea in mine.. E tarziu..e intuneric..nu are rost sa gandim..Sa mergem inainte.. „Daca sarutul tau e dulce, atunci eu sunt cafeaua amara care iti atinge buzele in fiecare dimineata...daca tu esti acel inger atunci eu sunt cel care amesteca smoala in cazanele uriase din iad...Daca tu esti visul din zori, eu sunt cosmarul din pricina caruia ti-e frica sa adormi la loc...daca tu esti trista si daca lacrimi iti curg pe obraz atunci eu....eu voi fi alaturi de tineDurerea de stomac cu care s-a trezit nu se datora oboselii sau a mancarii , ci mai degraba din cauza evenimentelor ce aveau sa se intample in ziua aceea . Astazi trebuia sa incheie o relatzie ce dura de 2 ani de zile … .si chiar considera ca a ramas tarziu. Trebuia sa se termine. -“Nu vreau sa o neindreptatesc nici pe ea . Nu sunt eu unic in lumea asta . Nu sunt nici prea frumos nici prea destept , dar am facut tot ce imi statea in puteri ca totul sa fie bine . Sa nu se termine.” Tanarul simtea ca durerea de stomac se accentueaza . Simtea ca se sufoca . S-a imbracat repede si a iesit . Nu a lasat-o niciodata sa astepte pana acum si nu putea sa o faca nici de data asta . Era o zi ploioasa de aprilie . In cateva minute a ajuns la locul intalnirii , ca de obicei ajunsese primul . Dupa cateva minute o vede apropiindu-se pe iubita lui . Se hotarasc sa mearga la un café. Mi-e frig\" zise fata ... de fapt acesta a fost singurul cuvant rostit pana ce au ajuns la café . -“Vrei sa-mi zici ceva?” zise fata uitandu-se in ochii lui .“ Da.“zise el. Fata devenise curioasa. “ Pai,zi-mi o data ce mai stai ! “ spuse ea iritata. rnTanarul ofta si o intreba : “ Pana unde crezi ca va merge asta? sau mai bine zis crezi ca suntem o pereche potrivita? “-\" De ce simti nevoia sa ma intrebi asta? \" zise ea. “Draga mea , itzi amintesti ca te-am sunat acum cateva zile ? Cred ca era in jur de 11 noaptea” -\" Imi amintesc \" zise ea. Si tanarul , fara sa mai astepte ca ea sa raspunda continua : “ In noaptea aia ma gandeam la tine , ca de obicei … iti scrisesem o poezie si am vrut sa ti-o spun la telefon , cand te-am sunat nici nu m-ai lasat sa ti-o spun . Mi-ai spus ca “ ce! nu am alta treaba decat sa te sun la ora aia?? “ . In momentul acela m-am simtit ca un bocseur care primeste catziva pumni in cap si cade jos… dar doar am tacut ,mi-am cerut scuze si am inchis telefonul . Si am mai avut multe certuri asemanatoare cu asta . Si mai tii minte cand m-am inbolnavit si Cristina mi-a zis ca sunt foarte norocos ca tu o sa ai grija de mine . Si tu i-ai zis : “ nu am alta treaba ? dar ce eu sunt infirmiera ? el nu are mama ?”Fata zise : “ da , dar ce legatura au astea , de ce m-i le spui acum ?? stii ca asha sunt eu ... nu-mi place romantismul . Si in plus am eu fatza de infirmiera?” El ii raspunse razand : “ nu draga mea , nu ai fatza de infirmiera ... si cu inima pe care o portzi chiar de ai vrea nu ai putea fii infirmiera… “ Si continua : “ Pana acum de cate ori m-ai sunat de dimineatza sau noaptea tarziu ca sa imi spui cuvinte de dragoste ? De cate ori mi-ai trimis un mesaj pe telefon ? poate ca nu iti place romantismul , dar nu-ti place nici sa-i faci fericiti pe oamenii care te iubesc ?Pe cand eu mai presus de tine imi place sa-i fac fericiti pe cei din jurul meu . De cand suntem impreuna mereu am avut un mesaj de dragoste pentru tine stii .. noi doi suntem ca albul si negrul ..Fata intelesese deja : “ Adica vrei sa fiu poeta? ” Tanarul zambi gandindu-se ce hotatare buna a luat despartindu-se de ea. “Nu draga mea … nu vreau sa fii poeta . Chiar daca ai vrea nu ai putea , dar noi trebuie sa ne despartim . Cred ca ar fi mai bine pentru amandoi.Tanara a inlemnit .... “ Dar eu te iubesc si credeam ca ma iubesti si tu … “Tanarul ofta : “ Nu draga mea ... tu doar credeai ca ma iubesti . Daca ma iubeai acum nu discutam lucrurile acestea … “ Fetei ii dadusera lacrimile . Tanarul scoase o batista si i-o intinse fetei . “ Bine … asha sa fie ! Sper ca nu ma lasi pentru alta ! “ Tanarul : “ Cum poti sa crezi asta ? Pana acum nu a existat alta fata pentru mine si nici nu va exista alta o perioada lunga de timp . “ Si cei doi tineri ,care s-au asezat la masa fiind iubitzi , acuma stateau ca 2 straini . Dupa cateva momente de liniste tanara zise : “ Cred ca ar fi mai bine sa plecam ” . Tanarul spuse ca el vrea sa mai ramana un pic singur … si se mai imbratisara o data inainte de a se desparti pentru totdeauna ...Cand fata s-a departat tanarul incepu sa tremure , desi ploaia se oprise de mult . Incepu sa se roage incet : “ Doamne , da-mi putere … “Si-a amintit de prieteni . De ce ii spusesera ei , ca nu se potrivesc , ca au caractere diferite . Dar a facut alegerea buna ... Orele au trecut . Si locul soarelui si al ploii l-au luat stelele . Nu-i zise nimic mamei lui care l-a intampinat la usha si se duse direct in camera lui . Clipele treceau greu si el inca se mai gandea la momentul despartirii dar a 2 a zi trebuia sa se scoale devreme sa plece la munca . Si a atzipit . Se trezi la ora 7 . Tocmai cand sa iasa din casa se uita la telefonul mobil si vazu ca are 10 apelui nepreluate si un mesaj nou . Nu auzise telefonul pentru ca era foarte obosit . Se uita la mesaj ; si vazu ca venise de la “Sufletzel” - astfel o alinta el pe iubita lui . Am invatzat sa iubesc tot ce era al meu . Dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam . Numai fara tine nu pot sa traiesc . Iti jur dragul meu , doar pe tine te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine ... Adio dragostea mea ! “ anarul s-a mirat . Era pentru prima data cand ea ii trimitea un mesaj . S-a uitat la ce ora a fost trimis mesajul si a vazut ca fusese trimis la ora 05.00 . Incepu sa rada in hohote ... nu se astepta la asha ceva ... fusese luat prin surprindere … forma repede numarul ei dar a raspuns o voce straina : “ As putea sa vorbesc cu Cristina ? “ rnPersoana care a raspuns izbucni in plans : “ Eu sunt mama ei … fetitza mea s-a sinucis aseara ! A tot sunat pe cineva toata noaptea ... cand am vazut dimineatza ca lumina din camera ei este inca aprinsa am intrat dar fetitza mea se spanzurase !Tanarul simti ca totul in jurul lui se prabuseste . 2 medici vorbesc : Unul intreaba de starea de sanatate a unui dintre bolnavi : baiatul ala ... m-i l-au adus acum 3 luni . O fata s-a sinucis din cauza lui . Si din ziua aia nu - si lasa din mana telefonul mobil si tot trimite mesaje . Acum cateva zile am fost curios si i-am luat noaptea telefonul din mana sa ma uit la numar dar numarul ala e anulat de 3 luni . Am gasit ultimul mesaj care ii venise :“Am invatzat sa iubesc tot ce era al meu . Dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam . Numai fara tine nu pot sa traiesc . Iti jur dragul meu , doar pe tine te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine … Adio dragostea mea

Niciun comentariu: