joi, 28 august 2008

Evadam?Vise...


[-Hai sa facem ceva....
-Nu...mi'e somn
-Bine...va spun povestea Powerpuff...
-Nu!Mi'e somn
-Lore esti rea!Bia tu vrei?Danutza...?(nimic:..)
-Taaaaci!
-Nu pot!
-Te rog...
-Hai sa facem ceva!
-Ce?
-Ceva!
- Pai spune tu ce....
-Hai sa......fim fericiti!!!]

Stau si culeg cioburi din balti...Nu inteleg de ce va feriti de balti. Oricum suntem cu totii murdari.Baltile sunt ce meritam noi de la ploaie....Aleg unul mai mic....si incep sa privesc lumea prin el,asa rasfranta si sparta in mii de bucati. Am inceput sa adun bucata cu bucata imaginea formata, in ideea ca poate reusesc sa creez o imagine completa a zilei de azi. Din nefericire nu am reusit...Am incercat sa descopar care este bucata de lumina trecuta prin sticla care lipseste...Culmea nu lipseste nimic, si totusi imaginea este incompleta. CEVA lipseste!Sau cineva...:-??.... Privesc imaginea distorsionata de timp, temeri si umbre. Culmea este ca stiu unde este problema...dar e greu mi'e greu sa admit adevarul!Nu acum...Te rog!!!Poate ca am nevoie de...mine..... Cred ca undeva acolo dupa straturile de sticla ma voi regasi...imi doresc asta dar asta nu inseamna ca frica a disparut...s'a schimbat decat metoda de a uita de viitoate inexistenta a tot ceea ce inseamna interactiune, magie, mister, vis …Realizez ca totusi … avem atat de putin control asupta a ceea ce suntem, asupra cine suntem si unde ne cautam ....nici macar nu stiu cine sunt eu....



Vreau sa intelegi ca sunt ca orice om si sa nu mai visezi pentru mine. Nu ne dorim acelasi lucru....Tu vrei o lume roz, eu ma consolez cu existenta uneia mov...
-Vrei sa ma vezi fericita?Sunt.Incredibil?
-Da
-Nu e normal...sunt ...putin fericita...si daca sunt , sunt pt ca percepem diferit fericirea...
In momentul in care vei constientiza ca "visele" noastre sunt pe frecventa diferita, atunci da, voi fi si mai fericita.Dar pana atunci, inceteaza sa mai fii patetic...Pt tine fericirea e fericirea ta...Si totusi...
-Vreau sa te vad. Tip. Vreau sa te vad!!
-Ma copil nebun,taci si canta, ma vezi dupa, vreau sa-ti spun oricum ca....
-Nu!!Te rog...nu'mi spune nimic....e mai bine asa....
-Dar....
-Shht....
-M'am indragostit de tine!
-Ufff...a cata oara?(ti'am zis sa taci:(..)
-Ce mai conteaza?A 10'a cred...:-??
-Multumesc!
-De ce imi multumesti?Ca ma indragostesc de tine?
-Eu nu vreau sa ma indragostesc de tine...dar....
-Nu vrei?:-<
-Nu vreau!!Nu intelegi?Nu ma auzi ca nu vreau!!!!????
-Bine...atunci....iarta'ma.....m'am indragostit....
-Bine...pleaca...
-Bine...plec....Te iubesc!
-Taci!
-Te iubesc!!
-A plecat.....il iubesc...

Ma inconjoara o sfoara care in orice caz nu zboara ba chiar e reala si ma trage senzuala spre o stare ireala....De ce iar?
As vrea sa scriu ceva interesant dar nu o voi face pentru ca ar fi prea multe idei fara sens....Stiu....ma duc sa schimb becul la soare si neonul la luna...astea s-au ars, imi trebuie ceva mai luminos sa acopere umbra celeilalte perdele de care atarn....oricum tot spiridushul mov raman...cu tot cu insomnia asta produsa tot de perdea...adica de tine...si acum ce mai fac?ma intorc la tine?nu....zmeul deja e trist....si mut.....e gol!!!stii ce inseamna?inseamna ca nu mai e...poate ca fizic e inca al tau....dar sa stii ca oricum e departe....departe de noi si de felul in care am distrus visul lui.....vruia decat sa se inalte....si ce i'ar fii stricat dansul din parc?visa si el....

Ma uit in ochii unora si intorc si ei privirea spre mine si e atat de goala dar totusi atat de plina. Ar avea atata de oferit, dar nu o fac, si numai din ochi le simti lipsurile.Oare asa se vede si la mine? Sincer nu cred.....am invatat sa ma ascund bine....si nu de tine...pt ca tu m'ai invatat sa fac asta....ma ascund si de mine....dar de tine nu.....uite ajung sa postez toate prostiile astea pe care probabil le citeste cineva care n'are treaba cu mine.Sau are....who knows...cine stie ce ciudata ma credeti....nebuna...stiu, mi s'a mai zis...asa ca nu spera sa fii tu primul care face asta!La urma urmei....ce te intereseaza de un om care trece pe langa tine si te evita?Sau poate ca nici macar nu e asta.....Tot ce'am cerut a fost intelegere....dar ceea ce pt mine era putin, pt tine era prea mult...pagina asta nu e dedicata cuiva anume daca te intrebi....sau e? Nu stiu pentru cine o scriu...poate pentru mine... sau pentru tine ca sa'mi aduci aminte de ce iti ceream atunci. Hehe...as vrea odata ca macar timp de 1 minut sa ma privesti in ochi. Da, tu cel care citesti. Toti care cititi.O fi pentru voi? Tot nu stiu....stiu doar ca as vrea sa nu mai visezi pentru mine.... nu ceea ce crezi tu ca imi doresc, imi doresc(ai rade sa stii).....nu..... vreau numai sa stii ca sunt persoane carora le multumesc si altora carora le zic "I don't care". Tu decizi pe unde te numeri. Sau eu? Intreaba-ma. Daca tac, esti tu. Daca iti raspund sa stii ca tot tu poti fi....Si uite ca ultima chestie nu pot sa spun ca o scriu cu o tristete anume....stii de ce?tocmai am primit cele mai frumoase randuri din ultimul timp:"Imi place ca esti pesimista dar asta te consuma destul de mult ...de asta cu prima ocazie cand ne vedem o sa'ti aduc o ciocolata in forma de spiridush sa-ti mai ridici nivelul de zaharoza din sange ...Bine....ciocolata e alba:)"Si stiu ca a spus asta din suflet...chiar daca mi'a zis ca sunt o ciudata, misterioasa si interesanta somehow...ma rog, intelegeti voi, cam nebuna.....as vrea macar 5 minute....sa vedeti toate chestiile astea cum le vad eu....atat de reale....poate ati vrea sa va dau din cioburile mele de vazut lumea prin ele....sau nu.....oricum am observat ca e din ce in ce mai greu sa te creada cineva. Cum spui ceva iesit din comun, sau mai rau, ceva prea comun, toti te cred nebun....voua va place sa va limitati la absurdul asta care va inconjoara...

Oricum...eu sunt jumatatea din mine ce'ti apartine...chiar daca nu vrei sau nu stii....o sa plec...dar o sa strang bine in palme pana cand voi reusi sa le transform in doi ochi care urla incet.."mai stai".....va fii prea tarziu poate....

Iubeam sa te'ador?....acum iubesc sa te'omor...Esti un vis din care nici macar praful de cioburilor nu va mai fii....:)[Imi omor vise...]


Ai plans,spiridush cu buline?....Poate....conteaza?



Niciun comentariu: